Okulary się zepsuły? Nic straconego!
Wymienimy je od ręki na nowe lub zwrócimy Ci pieniądze.
REKLAMACJA
W Gepetto dbamy o to, by zakupiony przez Ciebie towar był wolny od jakichkolwiek wad. Jeśli jednak w przeciągu dwóch lat od daty zakupu zauważysz wady zakupionych produktów – masz prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi.
Procedura Reklamacyjna:
1. Reklamacje należy kierować w formie pisemnej na adres e-mail: kontakt@weargepetto.pl
2. Następnie należy wysłać reklamowane produkty wraz z formularzem reklamacyjnym umieszczonym u dołu strony (do pobrania i wypełnienia) za pośrednictwem poniższych form wysyłki.
------------------------------------------
Darmowy zwrot Paczkomatem inPost:
➤ Kliknij w link: https://szybkiezwroty.pl/bezokularow
➤ Uzupełnij potrzebnymi danymi formularz zwrotu
➤ Otrzymasz potwierdzenie
➤ Odbierz kod nadania poprzez email lub za pośrednictwem wiadomości SMS
➤ Nadaj paczkę w wybranym Paczkomacie InPost
*Podczas wypełniania formularza zwrotu Paczkomatem inPost, nie jest konieczne wpisanie numeru pierwotnej paczki (zwracanej do nas), można to pole pominąć.
Darmowy zwrot Pocztą Polską:
➤ Kliknij w link: https://ezwroty.poczta-polska.pl/ i wybierz z listy wokularach.pl
➤ Uzupełnij formularz zwrotu
➤ Sprawdź i potwierdź swoje dane
➤ List przewozowy otrzymasz na skrzynkę mailową (ważny 7 dni)
➤ Nadaj przesyłkę w dowolnej placówce Poczty Polskiej
Samodzielna wysyłka zwrotu do siedziby firmy:
➤ Wyślij paczkę na adres:
eCommerce Factory Spółka Akcyjna
62-241 Żydowo
ul. Ojca Świętego Jana Pawła II 21
> Dokumenty do pobrania: FORMULARZ REKLAMACJI <
Po otrzymaniu paczki z reklamowanym towarem ustosunkujemy się do reklamacji w ciągu 14 dni drogą mailową.
Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt został uszkodzony podczas transportu lub jeśli paczka nosi ślady otwarcia – spisz protokół szkody w obecności kuriera, bądź bezzwłocznie zgłoś zaistniałą sytuację do centrum obsługi klienta wybranego przewoźnika. Poinformuj nas także mailowo o zaistniałej sytuacji, wysyłając wiadomość na kontakt@weargepetto.pl