Black Week | do -70% na wszystkie okulary
Reklamacje

Okulary się zepsuły? Nic straconego!
Wymienimy je od ręki na nowe lub zwrócimy Ci pieniądze.


 

REKLAMACJA

W Gepetto dbamy o to, by zakupiony przez Ciebie towar był wolny od jakichkolwiek wad. Jeśli jednak w przeciągu dwóch lat od daty zakupu zauważysz wady zakupionych produktów – masz prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi.

Aby zareklamować zakupiony towar, należy pobrać poniższy Formularz Reklamacyjny, wydrukować go oraz czytelnie wypełnić. Formularz należy załączyć do paczki ze zwracanym towarem.

Darmowy zwrot Paczkomatem inPost:

Kliknij w link: https://szybkiezwroty.pl/bezokularow
Uzupełnij potrzebnymi danymi formularz zwrotu
Otrzymasz potwierdzenie
Odbierz kod nadania poprzez email lub za pośrednictwem wiadomości SMS
Nadaj paczkę w wybranym Paczkomacie InPost

*Podczas wypełniania formularza zwrotu Paczkomatem inPost, nie jest konieczne wpisanie numeru pierwotnej paczki (zwracanej do nas), można to pole pominąć.

Darmowy zwrot Pocztą Polską:

Kliknij w link: https://ezwroty.poczta-polska.pl/ i wybierz z listy wokularach.pl
Uzupełnij formularz zwrotu
Sprawdź i potwierdź swoje dane
List przewozowy otrzymasz na skrzynkę mailową (ważny 7 dni)
Nadaj przesyłkę w dowolnej placówce Poczty Polskiej

Samodzielna wysyłka zwrotu do siedziby firmy:

Wyślij paczkę na adres:

eCommerce Factory Spółka Akcyjna
62-241 Żydowo
ul. Ojca Świętego Jana Pawła II 21


> Dokumenty do pobrania: FORMULARZ REKLAMACJI <

 

Po otrzymaniu paczki z reklamowanym towarem ustosunkujemy się do reklamacji w ciągu 14 dni drogą mailową.

Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt został uszkodzony podczas transportu lub jeśli paczka nosi ślady otwarcia – spisz protokół szkody w obecności kuriera, bądź bezzwłocznie zgłoś zaistniałą sytuację do centrum obsługi klienta wybranego przewoźnika. Poinformuj nas także mailowo o zaistniałej sytuacji, wysyłając wiadomość na kontakt@weargepetto.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl