25% OFF na wszystkie okulary korekcyjne & do komputera!

Zwroty i reklamacje

Na tej stronie znajdziesz informacje dotyczące następujących tematów:

ZWROT

REKLAMACJA

ZWROT

Masz możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Czas ten liczony jest od momentu dostarczenia przesyłki. Następnie, w ciągu dwóch tygodni od otrzymania przez nas zwracanego towaru, zwrócimy Ci pieniądze na konto, z którego została dokonana płatność.

Uwaga! Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku zakupu oprawek wraz ze szkłami korekcyjnymi wykonanych na indywidualne zlecenie Klienta lub zgodnie z danymi wskazanymi na recepcie!
Zgodnie z pkt 3 art. 38 ustawy o prawach konsumenta: prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

Aby odstąpić od umowy, czyli dokonać zwrotu towaru – pobierz Formularz Odstąpienia od Umowy dostępny poniżej, wypełnij go czytelnie, a następnie dołącz do paczki ze zwracanym towarem i odeślij do nas w terminie 30 dni od otrzymania przesyłki.

Przesyłkę należy wysłać na adres:
GEPETTO – ZWROT
Pass 20K, Budynek nr.9
05-870 Błonie
+ 48 571 366 960
numer telefonu służy wyłącznie do celu zaadresowania przesyłki na nasz adres, jeżeli przewoźnik którego wybrałeś tego wymaga

Dokumenty do pobrania:
Formularz Odstąpienia od Umowy

 

REKLAMACJA

W Gepetto dbamy o to, by zakupiony przez Ciebie towar był wolny od jakichkolwiek wad. Jeśli jednak w przeciągu dwóch lat od daty zakupu zauważysz wady zakupionych produktów – masz prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi.

Aby zareklamować zakupiony towar, należy pobrać poniższy Formularz Reklamacyjny, wydrukować go oraz czytelnie wypełnić. Formularz należy załączyć do paczki ze zwracanym towarem.

Przesyłkę należy wysłać na adres:
GEPETTO – REKLAMACJA
Pass 20K, Budynek nr.9
05-870 Błonie
+ 48 571 366 960
numer telefonu służy wyłącznie do celu zaadresowania przesyłki na nasz adres, jeżeli przewoźnik którego wybrałeś tego wymaga

Zachowaj dowód płatności za przesyłkę!
W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, zwrócimy Ci koszt wysyłki, który poniosłeś wysyłając towar na reklamację.

Po otrzymaniu paczki z reklamowanym towarem ustosunkujemy się do reklamacji w ciągu 14 dni drogą mailową.

Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt został uszkodzony podczas transportu lub jeśli paczka nosi ślady otwarcia – spisz protokół szkody w obecności kuriera, bądź bezzwłocznie zgłoś zaistniałą sytuację do centrum obsługi klienta wybranego przewoźnika. Poinformuj nas także mailowo o zaistniałej sytuacji, wysyłając wiadomość przez formularz dostępny na naszej stronie Kontakt wybierając temat wiadomości “Reklamacja”.

Dokumenty do pobrania:
Formularz Reklamacyjny

 

Pisali o nas
Serwis korzysta z plików cookies w celu prawidłowego świadczenia usług, jak również w celach statystycznych oraz reklamowych. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Twój koszyk (0)

Masz kod zniżkowy?

Kwota:
0.00