DARMOWA DOSTAWA od 99zł

Zwroty i reklamacje

Na tej stronie znajdziesz informacje dotyczące następujących tematów:

WYMIANA

ZWROT

REKLAMACJA

SERWIS

 

WYMIANA

Możesz dokonać bezpłatnie wymiany towaru zakupionego w Sklepie internetowym Gepetto na dowolny produkt z naszej oferty w terminie do 30 dni od daty odbioru zamówienia! Wystarczą trzy proste kroki:

  1. Zgłoś chęć wymiany poprzez formularz dostępny na naszej stronie Kontakt wybierając temat wiadomości “Wymiana”. W treści zgłoszenia podaj:
    • #numer zamówienia
    • nazwę produktu, który chcesz zwrócić
    • nazwę produktu, który chcesz otrzymać
    • adres do wysyłki wymienionego towaru
  2. Obsługa Gepetto potwierdzi możliwość wymiany i zarezerwuje wybrany przez Ciebie produkt. 
  3. Pobierz i czytelnie wypełnij Formularz Wymiany dostępny poniżej, zapakuj paczkę ze zwracanym towarem oraz formularzem i wyślij do nas!

Nowy, wybrany produkt otrzymasz w ciągu dwóch tygodni od daty odbioru przez nas paczki ze zwracanym produktem.

  • Wymiany można dokonać jeden raz w obrębie jednego zamówienia.
  • Bezpłatna wymiana obowiązuje wyłącznie na terenie Polski.
  • Dokonując wymiany oświadczasz, że zapoznałeś się z Regulaminem Serwisu.
  • Wymianie podlega wyłącznie towar nowy, nienoszący śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu lub etui. Wymianie nie podlegają produkty elektroniczne (bony podarunkowe) oraz produkty z Outletu, zakupione w ramach promocji lub reklamowane.
  • Wymiany można dokonać zarówno na produkt droższy, jak i tańszy. W przypadku droższego, obowiązuje dopłata, w przypadku tańszego – realizujemy zwrot środków na bon podarunkowy.

 

Przesyłkę należy wysłać na adres:
GEPETTO – WYMIANA
Pass 20K, Budynek nr.9
05-870 Błonie

Dokumenty do pobrania:
Formularz Wymiany

 

ZWROT

Masz możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Czas ten liczony jest od momentu dostarczenia przesyłki. Następnie, w ciągu dwóch tygodni od otrzymania przez nas zwracanego towaru, zwrócimy Ci pieniądze na konto, z którego została dokonana płatność.

Aby odstąpić od umowy, czyli dokonać zwrotu towaru – pobierz Formularz Odstąpienia od Umowy dostępny poniżej, wypełnij go czytelnie, a następnie dołącz do paczki ze zwracanym towarem i odeślij do nas w terminie 30 dni od otrzymania przesyłki.

Przesyłkę należy wysłać na adres:
GEPETTO – ZWROT
Pass 20K, Budynek nr.9
05-870 Błonie

Dokumenty do pobrania:
Formularz Odstąpienia od Umowy

 

REKLAMACJA

W Gepetto dbamy o to, by zakupiony przez Ciebie towar był wolny od jakichkolwiek wad. Jeśli jednak w przeciągu dwóch lat od daty zakupu zauważysz wady zakupionych produktów – masz prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi.

Aby zareklamować zakupiony towar, należy pobrać poniższy Formularz Reklamacyjny, wydrukować go oraz czytelnie wypełnić. Formularz należy załączyć do paczki ze zwracanym towarem.

Przesyłkę należy wysłać na adres:
GEPETTO – REKLAMACJA
Pass 20K, Budynek nr.9
05-870 Błonie

Po otrzymaniu paczki z reklamowanym towarem ustosunkujemy się do reklamacji w ciągu 14 dni drogą mailową.

Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt został uszkodzony podczas transportu lub jeśli paczka nosi ślady otwarcia – spisz protokół szkody w obecności kuriera, bądź bezzwłocznie zgłoś zaistniałą sytuację do centrum obsługi klienta wybranego przewoźnika. Poinformuj nas także mailowo o zaistniałej sytuacji, wysyłając wiadomość przez formularz dostępny na naszej stronie Kontakt wybierając temat wiadomości “Reklamacja”.

Dokumenty do pobrania:
Formularz Reklamacyjny

 

SERWIS

Jeżeli Twoje okulary Gepetto uległy uszkodzeniu, które nie kwalifikuje się do zgłoszenia reklamacyjnego – możesz skorzystać z usługi odpłatnej naprawy serwisowej.

Aby zgłosić okulary do naprawy serwisowej i otrzymać indywidualną wycenę naprawy, należy skontaktować się z naszym serwisem mailowo na adres: serwis@gepetto.shop. W treści zgłoszenia podaj:

  • model okularów
  • opis uszkodzenia
  • dołączyć zdjęcie uszkodzenia (jeśli to możliwe)

Następnie, po uzyskaniu wyceny należy pobrać poniższy Formularz Zgłoszenia Serwisowego, wydrukować go oraz czytelnie wypełnić. Formularz należy dołączyć do paczki ze przesyłanym produktem.

Prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Zgłoszenia Serwisowego dostępnym poniżej.

Dokumenty do pobrania:
Regulamin Zgłoszenia Serwisowego
Formularz Zgłoszenia Serwisowego

Przesyłkę SERWISOWĄ należy wysłać na adres:
GEPETTO – SERWIS
Ul. Kazimierza Wielkiego 27
50-077 Wrocław

Sprawdź co u nas
Pisali o nas
Serwis korzysta z plików cookies w celu prawidłowego świadczenia usług, jak również w celach statystycznych oraz reklamowych. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Twój koszyk (0)

Masz kod zniżkowy?

Kwota:
0.00