Zwroty/ Reklamacje

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1.Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu, na swój koszt, zakupionego towaru w ciągu 14 dni od dnia jego otrzymania bez podania przyczyny.

2.Jeśli chcesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o tym przed odsyłką towaru, pisząc na adres kontakt.gepetto@gmail.com. Obsługa klienta potwierdzi gotowość do odbioru towaru w ciagu 3 dni roboczych.

3.Warunkiem akceptacji zwrotu jest przesłanie przedmiotu nienaruszonego, bez oznak użytkowania na adres Sprzedającego. Zwracany towar należy wysłać na poniższy adres: 

TOPOROWICZ 87 MATEUSZ TOPOROWICZ

Plac Powstańców Śląskich 1/201, 53-329 Wrocław.

4.Do odsyłanego produktu należy dołączyć oświadczenie odstąpienia od umowy. Wzór oświadczenia, z którego można skorzystać znajduje się poniżej.

5.Pieniądze za przedmiot zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych, liczonych od dnia odebrania przedmiotu przez Sprzedającego, przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego, chyba że konsument wskaże inny sposób.

6.Koszty przesyłki przedmiotu między stronami nie podlegają zwrotowi.

7.Zgodnie z art.38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827), zwrotowi nie podlega produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. produkt na którym wykonano indywidualny grawer, okulary z soczewkami dostosowanymi do indywidualnej wady wzroku).

Instrukcja obsługi okularów


POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

Jak należy składać reklamację?

W przypadku niezgodności towaru z zawartą pomiędzy klientem a sklepem weargepetto.pl umową, należy zgłosić reklamację produktu drogą elektroniczną, korzystając z formularza kontaktowego lub pisząc na adres serwis.gepetto@gmail.com. Z uwagi na formę działalności serwisu nie ma możliwości składania reklamacji drogą telefoniczną. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji są zdjęcia ukazujące wadę towaru!

Reklamacja powinna również zawierać

- numer zamówienia, 

- imię i nazwisko, 

- dokładny opis wady

- dowód zakupu

Serwisant odpisuje na każdą wiadomość od 3 do 5 dni roboczych. Czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji liczony jest od daty potwierdzenia otrzymania przez serwis druku reklamacyjnego, dostępnego do pobrania poniżej:

>>>> Pobierz druk zwrotu w formacie PDF

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów