ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROTY I REKLAMACJE 


ZWROTY

Dokonując zakupów w sklepie internetowym Gepetto masz pewność, że zakupiony towar możesz bezpiecznie zwrócić, odstępując od umowy.

Odstąpienie od umowy powinno się odbyć w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki przez Klienta lub osobę przez niego wskazaną.

Aby od umowy odstąpić, należy poinformować sklep (mailowo: kontakt@gepetto.shop) o chęci zwrotu zakupionego towaru. Wypełniony i podpisany formularz, dostępny do pobrania poniżej, należy załączyć do paczki ze zwracanym towarem i odesłać w terminie 14 dni od wejścia w posiadanie zamówionych produktów, tj. odebrania przesyłki.

Od momentu poinformowania o odstąpieniu od umowy masz dodatkowe 14 dni na wysłanie zwracanego towaru.


Przesyłkę należy wysłać na adres:
Gepetto Sp. Z o.o.
Ul. Kazimierza Wielkiego 27
50-077 Wrocław


Po otrzymaniu towaru, Gepetto zobowiązuje się w terminie 14 dni zwrócić pieniądze na konto, z którego została dokonana płatność, a w przypadku płatności za pobraniem, na konto wskazane przez Klienta w załączonym formularzu.

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Czas ten liczony jest od momentu dostarczenia przesyłki. Wystarczy, że w ciągu 14 dni poinformujesz Centrum Obsługi Klienta Gepetto o odstąpieniu od umowy.



Formularz odstąpienia od umowy:

    Pobierz formularz reklamacji



    REKLAMACJE

    W Gepetto dbamy o to, by zakupiony przez Ciebie towar był wolny od jakichkolwiek wad. Jeśli jednak w przeciągu dwóch lat od daty zakupu zauważysz wady zakupionych towarów masz prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi.

    Formularz reklamacyjny

    Aby zareklamować zakupiony towar, należy pobrać poniższy formularz, wydrukować oraz starannie wypełnić. Prosimy o powiadomienie emailowe o tym fakcie na adres kontakt@gepetto.shop. Formularz należy załączyć do paczki ze zwracanym towarem i odesłać na adres magazynu zwrotów. 

    Przesyłkę należy wysłać na adres:
    Gepetto Sp. Z o.o.
    Ul. Kazimierza Wielkiego 27
    50-077 Wrocław


    Po otrzymaniu paczki z reklamowanym towarem nasz dział reklamacji ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni drogą emailową.

    Uszkodzenie podczas transportu:

    Jeśli zamówiony towar został uszkodzony podczas transportu lub paczka nosi ślady otwarcia - prosimy, spisz protokół szkody w obecności kuriera bądź bezzwłocznie zgłoś zaistniałą sytuację do centrum obsługi klienta wybranego przewoźnika. Poinformuj nas także mailowo o zaistniałej sytuacji, wysyłając wiadomość na adres: kontakt@gepetto.shop



    Formularz reklamacyjny:

    Koszyk

    Twój koszyk jest pusty.

    Dokonaj swoich pierwszych zakupów