Zwrot, wymiana, reklamacja

ZWROT, WYMIANA, REKLAMACJA 



REKLAMACJA


W Gepetto dbamy o to, by zakupiony przez Ciebie towar był wolny od jakichkolwiek wad. Jeśli jednak w przeciągu dwóch lat od daty zakupu zauważysz wady zakupionych towarów masz prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi.
Aby zareklamować zakupiony towar, należy pobrać poniższy formularz, wydrukować oraz wypełnić czytelnie. Formularz należy załączyć do paczki ze zwracanym towarem i odesłać na adres magazynu zwrotów.

Przesyłkę należy wysłać na adres:
REKLAMACJA - GEPETTO
Ul. Kazimierza Wielkiego 27
50-077 Wrocław

Po otrzymaniu paczki z reklamowanym towarem nasz dział reklamacji ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni drogą emailową.

Uszkodzenie podczas transportu:
Jeśli zamówiony towar został uszkodzony podczas transportu lub paczka nosi ślady otwarcia - prosimy, spisz protokół szkody w obecności kuriera bądź bezzwłocznie zgłoś zaistniałą sytuację do centrum obsługi klienta wybranego przewoźnika. Poinformuj nas także mailowo o zaistniałej sytuacji, wysyłając wiadomość na adres: kontakt@gepetto.shop


Formularz reklamacyjny:


ZWROT

Masz możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Czas ten liczony jest od momentu dostarczenia przesyłki. Po otrzymaniu towaru, Gepetto zobowiązuje się w terminie 14 dni zwrócić pieniądze na konto, z którego została dokonana płatność
Aby od odstąpić od umowy, czyli dokonać zwrotu towaru - pobierz formularz dostępny poniżej, wypełnij czytelnie, a następnie dołącz do paczki ze zwracanym towarem i odeślij w terminie 14 dni od odebrania przesyłki.

Przesyłkę należy wysłać na adres:
ZWROT -
Ul. Kazimierza Wielkiego 27
50-077 Wrocław

Formularz odstąpienia od umowy:


    WYMIANA


    Możesz dokonać BEZPŁATNEJ WYMIANY towaru zakupionego w Sklepie internetowym Gepetto w terminie do 14 dni od daty odbioru zamówienia, na dowolny produkt dostępny w naszej ofercie!
    Wymiany towaru można dokonać wyłącznie jeden raz w obrębie jednego zamówienia. 
    Dokonując wymiany, oświadczasz, że zapoznałeś się z jej regulaminem, dostępnym na dole strony.


    Zasady wymiany towaru na podstawie Regulaminu

    1.  Zgłoś chęć wymiany na adres email: kontakt@gepetto.shop podając:

    • #numer zamówienia;
    • produkt, który chcesz zwrócić;
    • produkt, który chcesz otrzymać;
    • adres do odbioru zwracanego, a następnie wysyłki wymienionego towaru;

    2. Obsługa Gepetto potwierdzi możliwość wymiany i zarezerwuje wybrany przez Ciebie produkt a następnie zleci kuriera DPD po odbiór tego produktu, który chcesz zwrócić.

    3. POBIERZ i czytelnie wypełnij FORMULARZ WYMIAN dostępny na dole strony, ZAPAKUJ PACZKĘ ze zwracanym towarem oraz formularzem i czekaj na odbiór paczki przez kuriera!
    Nowy, wybrany produkt otrzymasz w przeciągu 14 dni od daty odbioru paczki przez Gepetto.

    Uwaga:

    • Wymiany można dokonać jeden raz w obrębie zamówienia.
    • Bezpłatna wymiana obowiązuje wyłącznie na terenie Polski.
    • Wymianie podlega towar nowy, nienoszący śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu lub etui. Wymianie nie podlegają produkty elektroniczne (bony podarunkowe) oraz produkty z OUTLETU lub reklamowane
    • Wymiany można dokonać zarówno na produkt droższy jak i tańszy. W przypadku droższego, obowiązuje dopłata, w przypadku tańszego - zwrot środków na bon podarunkowy.

      Formularz wymiany:

      Regulamin Wymiany Towaru:



      Koszyk

      Twój koszyk jest pusty.

      Dokonaj swoich pierwszych zakupów