Reklamacje

REKLAMACJE

W Gepetto dbamy o to, by zakupiony przez Ciebie towar był wolny od jakichkolwiek wad. Jeśli jednak w przeciągu dwóch lat od daty zakupu zauważysz wady zakupionych towarów masz prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi.

Formularz reklamacyjny

Aby zareklamować zakupiony towar, należy pobrać poniższy formularz, wydrukować oraz starannie wypełnić. Prosimy o powiadomienie emailowe o tym fakcie na adres kontakt@gepetto.shop. Formularz należy załączyć do paczki ze zwracanym towarem i odesłać na adres magazynu zwrotów.

MAGAZYN OMNIPACK – REKLAMACJE GEPETTO
ALEJA KATOWICKA
05-830 NADARZYN

Po otrzymaniu paczki z reklamowanym towarem nasz dział reklamacji ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni drogą emailową.

Uszkodzenie podczas transportu:

Jeśli zamówiony towar został uszkodzony podczas transportu lub paczka nosi ślady otwarcia - prosimy, spisz protokół szkody w obecności kuriera bądź bezzwłocznie zgłoś zaistniałą sytuację do centrum obsługi klienta wybranego przewoźnika. Poinformuj nas także mailowo o zaistniałej sytuacji, wysyłając wiadomość na adres: kontakt@gepetto.shop

Pobierz formularz reklamacji

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów