PRÓBNA PIĄTKA - FAQ

PYTANIA OGÓLNE:

1.Czym jest usługa Próbna Piątka – Domowa Przymierzalnia? 

    Próbna Piątka to wygodny sposób na wybranie idealnych par okularów. Dzięki niemu możesz przymierzyć w domu wybrane 5 par oprawek zupełnie za darmo! To banalnie proste – dodajesz do zamówienia interesujące Cię modele, wypełniasz formularz kontaktowy i zamawiasz! Od momentu doręczenia przez kuriera paczki masz 5 dni (wliczając weekend) na dotykanie, mierzenie i zasięganie opinii. Zwrotna przesyłka testowych oprawek jest opłacana przez nas, wystarczy wezwać kuriera na podstawie numeru z etykiety zwrotnej lub odnieść paczkę do najbliższego punktu Pickup. 

    Próbna Piątka jest w pełni darmowa, a skorzystanie z niej nie zobowiązuje do zakupu.

    Regulamin świadczenia usługi dostępny jest na https://weargepetto.pl/strona/regulamin



    2. Dlaczego w trakcie zamawiania Próbnej Piątki muszę podawać dane mojej karty płatniczej? 

    Są one niezbędne do potwierdzenia tożsamości i zabezpieczenia transakcji. Twoja karta zostanie poddana weryfikacji poprawności danych i nie zostanie obciążona, jednak na wyciągu transakcji możesz zauważyć zamrożenie wielokrotności sumy za wybrane oprawki. Jest to jedynie informacja o kwocie, która zostanie pobrana przez nas w przypadku niezwrócenia przesyłki z wybranymi parami testowymi. Nie jest to zatem należność, która w jakikolwiek sposób obciąża twoje konto kredytowe.



    3. Czy muszę wybierać do testów aż pięć oprawek?

    Oczywiście, że nie – dobierz tyle próbnych par, ile faktycznie Ci się podoba. Dobrze jednak mieć wybór, a pięć to idealna wartość – nie za dużo i nie za mało, by podjąć trafną decyzję.



    PYTANIA O PRZESYŁKĘ:

    4. Nie mogłem odebrać przesyłki od kuriera. Co teraz?

    Tak jak w przypadku wszystkich dostaw kurierskich, przewoźnik skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia innej godziny dostarczenia lub innego miejsca pozostawienia przesyłki. Pamiętaj, że 5 dni na testowanie oprawek jest liczone wraz z dniem potwierdzania odebrania przesyłki od kuriera.



    5. Kiedy zwrócić paczkę z testowymi oprawkami?

    Żądanie zamówienia kuriera musi nastąpić maksymalnie piątego dnia testowania Próbnej Piątki, możesz jednak zrobić to wcześniej. Dla przykładu, jeśli testowe oprawki przyszły do Ciebie w poniedziałek, to żądanie zamówienia kuriera musi nastąpić maksymalnie w piątek.



    6. W jaki sposób zwrócić paczkę?

    Zwrot paczki następuje przez wysłanie żądania zamówienia kuriera na podstawie numeru z etykiety kurierskiej, którą znajdziesz na paczce od nas. Zrobisz to łatwo przez stronę https://www.dpd.com.pl/zwroty. Przesyłka zwrotna jest już opłacona, musisz jedynie spakować szufladkę z oprawkami (+ kopertę z wypełnionym formularzem) do pudełka zewnetrznego, zakleić go i oddać kurierowi. Możesz także zanieść paczkę do najbliższego punktu odbioru/nadawania przesyłek DPD Pickup. Mapę z tymi punktami znajdziesz na https://www.dpd.com.pl/Znajdz-Punkt-DPD-Pickup. Nie musisz wtedy wchodzić na stronę internetową przewoźnika.




    PYTANIA O OPŁATY:

    7. Na moim koncie widnieje zamrożona kwota ze statusem transakcja oczekująca, co to takiego?

    Jest to sposób zabezpieczenia procesu usługi przed oszustwami i kradzieżą.  Widoczna kwota jest jedynie informacją o poprawności identyfikacji danych, przy czym zostanie pobrana przez nas tylko w przypadku niezwrócenia przesyłki z wybranymi parami testowymi. Nie jest to zatem należność, która w jakikolwiek sposób obciąża twoje konto kredytowe. Transakcja ta zostanie anulowana w chwili, gdy zawartość Próbnej Piątki wróci do nas bez uszczerbku na żadnej z par.



    8. Kiedy mam opłacić zamówienie za wybrane oprawki i szła?

    Bezpośrednio po wypełnieniu papierowego formularza zamówienia. Wystarczy, że wejdziesz do naszego sklepu i dodasz do koszyka spersonalizowane okulary dostępne pod adresem https://weargepetto.pl/zamowienie-okularow. Podaj te same informacje kontaktowe co w papierowym formularzu zamówienia dla potwierdzenia zgodności danych. Gdy otrzymamy od Ciebie przesyłkę zwrotną z wypełnionym formularzem poinformujemy Cię mailowo o rozpoczęciu przygotowania Twoich okularów wedle wytycznych. Jeśli w formularzu zamówienia wpisałeś kod z vouchera prezentowego nie ponosisz żadnej dodatkowej opłaty, a ten krok Cię nie dotyczy.




    PYTANIA TECHNICZNE:

    9. Ile wynosi czas oczekiwania na wybrane okulary?

    Staramy się realizować zamówienia z domowej przymierzalni priorytetowo, jednak każde oprawki są przygotowane przez nas bezpośrednio na twoje życzenie z uwagą i dbałością o detal. Średni czas realizacji zamówienia na okulary korekcyjne to siedem dni roboczych + dzień transportowy.



    10. Ile wynosi gwarancja użytkowania?

    W Gepetto staramy się, aby nasze oprawki wykonane ze szlachetnego drewna i wysokiej jakości metali przetrwały jak najdłużej. W ramach dwuletniej gwarancji produktowej oferujemy bezpłatne naprawy i wymiany elementów konstrukcyjnych, a po okresie gwarancyjnym preferencyjne warunki kosztów serwisu.



    11. Z czego wykonane są oprawki i zauszniki?

    Gepetto wykorzystuje drewno różnego rodzaju – między innymi orzech, dąb, palisander, zebrano, bambus. Jest ono pozyskiwane metodą ekologiczną, a trafia do nas jako pozostałość procesu produkcji wysokogatunkowych produktów meblarskich. Nasze projekty zawierają także elementy metalowe, stalowe i tytanowe. W niektórych modelach zauszniki oprócz drewna dodają kombinację z elastycznym acetatem, który pozwala na dopasowanie kąta wygięcia do kształtu głowy i pozycji ucha.

    Koszyk

    Twój koszyk jest pusty.

    Dokonaj swoich pierwszych zakupów