PRÓBNA PIĄTKA - FAQ

PYTANIA OGÓLNE:

1.Czym jest usługa Próbna Piątka – Domowa Przymierzalnia? 

    Próbna Piątka to wygodny sposób na wybranie idealnych par okularów. Dzięki niemu możesz przymierzyć w domu wybrane 5 par oprawek bezpłatnie, opłacając jedynie przesyłkę kurierską w dwie strony. To banalnie proste – dodajesz do zamówienia interesujące Cię modele, wypełniasz formularz kontaktowy i zamawiasz! Od momentu doręczenia przez kuriera paczki masz 5 dni (wliczając weekend) na dotykanie, mierzenie i zasięganie opinii. Zwrotna przesyłka testowych oprawek jest opłacona przez nas, wystarczy wezwać kuriera na podstawie 15-znakowego numeru z etykiety zwrotnej lub odnieść paczkę do najbliższego punktu DPD Pickup. 

    Próbna Piątka jest w pełni darmowa, a skorzystanie z niej nie zobowiązuje do zakupu. Ponosisz jedynie opłatę logistyczną za przesyłki.

    Regulamin świadczenia usługi dostępny jest na https://weargepetto.pl/strona/regulamin


    2. Czy muszę wybierać do testów aż pięć oprawek?

    Oczywiście, że nie – dobierz tyle próbnych par, ile faktycznie Ci się podoba, jednak nie mniej niż trzy. Zawsze dobrze mieć wybór, by podjąć trafną decyzję.


    3. Czy mogę kupić produkt z regularnej sprzedaży i dobrać pary z Przymierzalni w jednym zamówieniu?

    Z przyczyn logistycznych zamówienia z Przymierzalni nie można łączyć z innymi produktami ze sklepu. W przypadku dodania innych produktów (takich jak okulary przeciwsłoneczne /zegarki) do testowych par, takie zamówienie zostanie obligatoryjnie anulowane.




    PYTANIA O PRZESYŁKĘ:

    4. Nie mogłem odebrać przesyłki od kuriera. Co teraz?

    Tak jak w przypadku wszystkich dostaw kurierskich, przewoźnik skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia innej godziny dostarczenia lub innego miejsca pozostawienia przesyłki. Pamiętaj, że 5 dni na testowanie oprawek jest liczone wraz z dniem potwierdzania odebrania przesyłki od kuriera.



    5. Kiedy zwrócić paczkę z testowymi oprawkami?

    Żądanie zamówienia kuriera musi nastąpić maksymalnie piątego dnia testowania Próbnej Piątki, możesz jednak zrobić to wcześniej. Dla przykładu, jeśli testowe oprawki przyszły do Ciebie w poniedziałek, to żądanie zamówienia kuriera musi nastąpić maksymalnie w piątek.



    6. W jaki sposób zwrócić paczkę?

    Zwrot paczki następuje przez wysłanie żądania zamówienia kuriera na podstawie numeru z etykiety kurierskiej, którą znajdziesz na paczce od nas. Zrobisz to łatwo przez stronę https://www.dpd.com.pl/zwroty. Przesyłka zwrotna jest już opłacona, musisz jedynie spakować szufladkę z oprawkami (+ kopertę z wypełnionym formularzem) do pudełka zewnetrznego, zakleić go i oddać kurierowi. Możesz także zanieść paczkę do najbliższego punktu odbioru/nadawania przesyłek DPD Pickup. Mapę z tymi punktami znajdziesz na https://www.dpd.com.pl/Znajdz-Punkt-DPD-Pickup. Nie musisz wtedy wchodzić na stronę internetową przewoźnika.




    PYTANIA O OPŁATY:




    8. Jak opłacić zamówienie za wybrane oprawki i szła?

    Po wyborze idealnej pary wypełnij formularz elektroniczny dostępny na http://bit.ly/FormularzP5 – następnie formularz przekieruje Cię do naszego sklepum, aby dodać do koszyka spersonalizowane okulary dostępne pod adresem https://weargepetto.pl/zamowienie-okularow. Podaj te same informacje kontaktowe w obu miejscach dla potwierdzenia zgodności danych. Gdy otrzymamy od Ciebie przesyłkę zwrotną i płatność za okulary rozpoczniemy przygotowania Twoich okularów wedle wytycznych. Jeśli posiadasz kod z vouchera użyj go w oknie podsumowania zamówienia w dedykowaym polu– kwota za okulary zostanie obniżona o jego wartość.




    PYTANIA TECHNICZNE:

    9. Ile wynosi czas oczekiwania na wybrane okulary?

    Staramy się realizować zamówienia z domowej przymierzalni priorytetowo, jednak każde oprawki są przygotowane przez nas bezpośrednio na twoje życzenie z uwagą i dbałością o detal. Średni czas realizacji zamówienia na okulary korekcyjne to siedem dni roboczych + dzień transportowy.



    10. Ile wynosi gwarancja użytkowania?

    W Gepetto staramy się, aby nasze oprawki wykonane ze szlachetnego drewna i wysokiej jakości metali przetrwały jak najdłużej. W ramach dwuletniej gwarancji produktowej oferujemy bezpłatne naprawy i wymiany elementów konstrukcyjnych, a po okresie gwarancyjnym preferencyjne warunki kosztów serwisu.



    11. Z czego wykonane są oprawki i zauszniki?

    Gepetto wykorzystuje drewno różnego rodzaju – między innymi orzech, dąb, palisander, zebrano, bambus. Jest ono pozyskiwane metodą ekologiczną, a trafia do nas jako pozostałość procesu produkcji wysokogatunkowych produktów meblarskich. Nasze projekty zawierają także elementy metalowe, stalowe i tytanowe. W niektórych modelach zauszniki oprócz drewna dodają kombinację z elastycznym acetatem, który pozwala na dopasowanie kąta wygięcia do kształtu głowy i pozycji ucha.

    Koszyk

    Twój koszyk jest pusty.

    Dokonaj swoich pierwszych zakupów