FAQ – Testowanie LCD BLOCKER


PYTANIA OGÓLNE
:

1.Czym jest usługa Testuj LCD Blocker?

    Testowanie okularów z filtrem światła niebieskiego to wygodny sposób na sprawdzenie użyteczności produktu. Dzięki testowaniu możesz przymierzyć w domu wybraną parę okularów bezpłatnie, bez ponoszenia dodatkowych opłat za przesyłkę. To banalnie proste – dodajesz do zamówienia interesujący Cię model z odpowiedniej kategorii, wypełniasz formularz kontaktowy i zamawiasz! 

    Od momentu doręczenia przez kuriera paczki masz 3 dni na sprawdzanie działania soczewek w Twoim środowisku pracy. Zwrotna przesyłka testowych oprawek jest opłacona przez nas – wystarczy nakleić nową etykietę i odnieść paczkę do punktu DPD Pickup.

    Testowanie LCD Blockerów jest w pełni darmowe, a skorzystanie z niego nie zobowiązuje do zakupu. Oddajemy w pełni wszystkie środki zamrożone na rachunku podanym przy zamówieniu.

    Regulamin świadczenia usługi dostępny jest na https://weargepetto.pl/strona/regulaminy


    2. Czy mogę zamówić więcej niż jedną parę?

    Oczywiście, możesz wybrać dowolną liczbę okularów z filtrem. Pamiętaj, że kwota zamrożona na Twoim rachunku bankowym na poczet realizacji finalnego zamówienia będzie odpowiadać wybranej liczbie par.


    3. Czy mogę kupić produkt z regularnej sprzedaży i dobrać pary z Testowania w jednym zamówieniu?

    Z przyczyn logistycznych produktów z kategorii Testowania LCD Blockerów nie można łączyć z innymi produktami ze sklepu. W przypadku dodania innych produktów (takich jak okulary przeciwsłoneczne / zegarki) do produktów testowych, takie zamówienie nie będzie mogło zostać sfinalizowane, o czym informujemy w oknie podsumowania zamówienia.



    PYTANIA O PRZESYŁKĘ:

    4. Nie mogłem odebrać przesyłki od kuriera. Co teraz?

    Tak jak w przypadku wszystkich dostaw kurierskich, przewoźnik skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia innej godziny dostarczenia lub innego miejsca pozostawienia przesyłki. Pamiętaj, że 3 dni na testowanie oprawek jest liczone wraz z dniem potwierdzania odebrania przesyłki od kuriera.


    5. Kiedy zwrócić paczkę z testowymi okularami?

    Żądanie zamówienia kuriera musi nastąpić maksymalnie czwartego dnia testowania, możesz jednak zrobić to wcześniej. Dla przykładu, jeśli okulary przyszły do Ciebie w poniedziałek, to paczkę powinieneś odnieść maksymalnie w czwartek.


    6. W jaki sposób zwrócić paczkę?

    Zwrot paczki następuje poprzez nadanie jej w punkcie DPD Pickup na podstawie dodatkowej etykiety kurierskiej, którą znajdziesz w paczce od nas. Przesyłka zwrotna jest już opłacona, musisz jedynie spakować okulary z etui do pudełka i nakleić nową etykietę. Zanieś paczkę do najbliższego punktu nadawania przesyłek DPD Pickup. Mapę z tymi punktami znajdziesz na https://www.dpd.com.pl/Znajdz-Punkt-DPD-Pickup




    PYTANIA O OPŁATY:

    8. Jak zapłacić za zamówienie?

    Jeśli okulary spełnią Twoje oczekiwania wystarczy, że napiszesz do nas na testowanie@gepetto.shop i opiszesz swoje wrażenia z próbnych dni. W przypadku chęci pozostawienia testowanej pary, napisz o tym w wiadomości email. My tego samego dnia pobierzemy środki z Twojego konta w wysokości kwoty zamrożonej (równowartość 45 euro).




    PYTANIA TECHNICZNE:

    9. Dlaczego muszę podawać dane karty kredytowej?

    Podanie danych karty kredytowej z opcją płatności online (nie podawaj numeru karty debetowej) jest gwarantem pobrania należności po okresie próbnym w przypadku decyzji o pozostawieniu testowej pary i dokonania zakupu. Jest to także zabezpieczenie w przypadku zniszczenia produktu.


    10. Jak poinformować o zatrzymaniu/odesłaniu okularow?

    Wystarczy, że w ciągu przysługujących dni testowych napiszesz do nas wiadomość na adres email testowanie@gepetto.shop z informacją o swojej decyzji. Chętnie przeczytamy też krótki komentarz odnoszący się do samego produktu i jego użyteczności w twoim środowisku pracy. Jeśli chcesz zatrzymać wybrane okulary, po Twoim emailu pobierzemy należność z rachunku karty kredytowej użytej podczas składania zamówienia. Otrzymasz także dowód zakupu w wersji elektronicznej (imienna faktura VAT). Jeśli zdecydujesz się na odesłanie okularów, postępuj zgodnie z informacjami powyżej.

    11. Ile wynosi gwarancja użytkowania?

    W Gepetto staramy się, aby nasze oprawki wykonane ze szlachetnego drewna i wysokiej jakości metali przetrwały jak najdłużej. W ramach dwuletniej gwarancji produktowej oferujemy naprawy i wymiany elementów konstrukcyjnych, a po okresie gwarancyjnym preferencyjne warunki kosztów serwisu.


    12. Z czego wykonane są oprawki i zauszniki?

    Gepetto wykorzystuje drewno różnego rodzaju – między innymi orzech, dąb, palisander, zebrano, bambus. Jest ono pozyskiwane metodą ekologiczną, a trafia do nas jako pozostałość procesu produkcji wysokogatunkowych produktów meblarskich. Nasze projekty zawierają także elementy metalowe, stalowe i tytanowe. W niektórych modelach zauszniki oprócz drewna dodają kombinację z elastycznym acetatem, który pozwala na dopasowanie kąta wygięcia do kształtu głowy i pozycji ucha.

    Koszyk

    Twój koszyk jest pusty.

    Dokonaj swoich pierwszych zakupów