FAQ

MARKA & PRODUKTY

GDZIE DOWIEM SIĘ WIĘCEJ O GEPETTO?

Sprawdź zakładkę O NAS, gdzie znajdziesz naszą historię i ludzi, kryjących się za marką Gepetto! Od 2013 roku tworzymy drwniane okulary przeciwsłoneczne, oprawy korekcyjne oraz zegarki. Wszystkie nasze produkty są zrobione w przeważającej mierze lub też całkowicie z naturalnego drewna w duchu zero waste. Naturalne produkty przyczyniają się do poprawy jakości środowiska, w którym żyjemy. Nosząc Gepetto cieszysz się życiem i pokazujesz innym, że mądre decyzje zakupowe mają znaczenie.


CZY WYBRANY MODEL BĘDZIE MI PASOWAŁ?

Większość naszych okularów przeciwsłonecznych ma szerokość 14 centymetrów. Dokładne wymiary znajdziesz w tabeli na karcie każdego z produktów. Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy, chętnie pomożemy dobrać odpowiedni model. Skontaktuj się z nami pisząc email lub telefonując. 


CZY MOGE DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ O OFEROWANYCH PRODUKTACH?

Oczywiście! Każda kolekcja pod marką Gepetto tworzona jest przez zespół profesjonalistów i absolwentów Akademii Sztuk Pięknych, którzy znają swoje projekty od podszewki. Wystarczy napisać do nas pod adres dostępny na podstronie Kontakt.


PRODUKT JEST WIDOCZNY W SKLEPIE, ALE NIE MOGĘ GO DODAĆ DO KOSZYKA.

Oznacza to, że dany produkt został własnie wyprzedany i wkrótce jego stan magazynowy zostanie uzupełniony. Zwykle trwa to nie dłużej niż kilka dni roboczych, jednak niektóre egzemplarze są mocno limitowane. O nowościach i restockach informujemy na bieżąco na naszych kanałach społecznościowych.


- - -

ZAMÓWIENIA

NIE OTRZYMAŁEM ELEKTRONICZNEGO POTWIERDZENIA ZAKUPU.

Niekiedy automatyczne emaile z naszego sklepu internetowego wpadają do folderu SPAM, rekomendujemy zatem dokładne sprawdzenie skrzynki odbiorczej do godziny od momentu złożenia zamówienia.

ZAMÓWIŁEM NIEWŁAŚCIWY PRODUKT, CZY MOGĘ EDYTOWAĆ ZAMÓWIENIE?

Jeśli chcesz zmienić produkty, które zostały zamówione i opłacone w swoim zamówieniu musisz to zrobić natychmiast, kontaktując się z nami telefonicznie lub emailowo. Warunkiem podmiany produktów jest ich jednakowa cena i dostępność na magazynie. W przypadku zamówień z realizacją tego samego dnia roboczego zmiana produktów w zamówieniu nie jest możliwa, gdyż opłacone zamówienie jest od razu przekazywane do pakowania.

NIE MOGĘ JUŻ DOCZEKAĆ SIĘ PRZESYŁKI, KIEDY ZOSTANIE DOSTARCZONA?

Od momentu opłacenia zamówienia większość zamówień realizujemy w przeciągu dwóch dni roboczych. W szczególnych przypadkach, gdy stan magazynowy wyczerpie się w trakcie szczytu sezonu, bądź Twój egzemplarz nie bedzie spełniał norm jakościowych, realizacja zamówienia może się wydłużyć do kilku dni roboczych. Zamówienia indywidualne są procesowane według informacji podanej na stronie produktu. W dniu wysyłki paczki otrzymasz powiadomienie z kodem śledzenia paczki od wybranego przewoźnika.



---

PŁATNOŚCI

JAKIE SĄ MOŻLIWE METODY PŁATNOŚCI?

Rekomendujemy opłacenie zamówienia szybkim przelewem online, dzięki czemu jest ono przetwarzane na magazynie bez opóźnień. Możesz zapłacić też klasycznym przelewem bankowym (oczekiwanie na księgowanie do 3 dni roboczych) lub wybrać płatność za pobraniem u kuriera.


PŁATNOŚĆ TPAY/PAYU NIE ZAKOŃCZYŁA SIĘ POMYŚLNIE, CO TERAZ?

W przypadku utracenia połączenia z internetem lub błędu transakcyjnego, skutkującego przerwaniem dokonywania płatności online za zamówienie, prosimy o skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta, który pomoże w dokonaniu płatności tradycyjną metoda (transakcja TPAY/PAYU zwykle nie może być wznowiona). Na naszej stronie w dziale Kontakt znajdziesz też dane do przelewu tradycyjnego – w tytule przelewu podaj po prostu numer zamówienia.

GDZIE ZNAJDĘ RACHUNEK ZA ZAKUPY?

W przypadku zakupów online dowodem zakupu jest potwierdzenie realizacji zamówienia, otrzymane drogą elektroniczną na wskazany w formularzu zamówienia adres elektroncznej skrzynki pocztowej. Jeśli potrzebujesz faktury imiennej lub faktury na firmę, skontaktuj się z nami emailowo pod adres wskazany na podstronie Kontakt.



- - -

ZWROTY

JAKĄ MACIE POLITYKĘ ZWROTÓW?

Zgodnie z dyrektywą unijną, masz 14 dni na zwrot towaru od dnia odebrania paczki. Prosimy o dokonanie zwrotu na adres widoczny na paczce w polu Nadawca, dodając do pudełka formularz zwrotu, dostępny na podstronie Zwroty.


OTRZYMAŁEM WADLIWY PRODUKT, CO TERAZ?

W przypadku odebrania uszkodzonego towaru prosimy o postępowanie tak samo, jak przy normalnym zwrocie konsumenckim, odsyłając paczkę na adres podany na etykiecie przewoźnika w sekcji Nadawca. Prosimy o wysłanie potwierdzenia nadania takiej paczki na nasz adres email.


JAK MOGĘ ZWRÓCIĆ PACZKĘ?

Zawsze przysługuje 14dniowy okres na zwrot towaru zakupionego przez internet, liczony od dnia otrzymania paczki z towarem. Aby poprawnie dokonać zwrotu, postępuj zgodnie z krokami opisanymi na stronie Zwrot/Wymiana.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

FAQ - TESTOWANIE LCD BLOCKER

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów