25-26.06 ­čîÖ NOC ZAKUP├ôW! -35% NA WSZYSTKO! ­čîÖ KOD: NOC35

Regulamin

DZIAŁY

Regulamin

l. DEFINICJE

a. ÔÇ×Sprzedawca”, ÔÇ×Sprzedaj─ůcy” – Gepetto Sp. z o.o. z siedzib─ů we Wroc┼éawiu, ul. Stanis┼éawa Leszczy┼äskiego 4, 50-078 Wroc┼éaw wpisana do rejestru przedsi─Öbiorc├│w Krajowego Rejestru S─ůdowego przez S─ůd Rejonowy dla Wroc┼éawia ÔÇô Fabrycznej we Wroc┼éawiu, VI Wydzia┼é Gospodarczy KRS pod nr 0000796649, NIP 8982251882.

b. ÔÇ×Sklep”, ÔÇ×Strona” – sklep internetowy znajduj─ůcy si─Ö na stronie internetowej https://weargepetto.pl/ oraz na jej podstronach.

c. ÔÇ×Klient”, ÔÇ×Kupuj─ůcy” – osoba fizyczna, kt├│ra uko┼äczy┼éa, co najmniej 13 lat lub posiadaj─ůca, co najmniej ograniczon─ů zdolno┼Ť─ç do czynno┼Ťci prawnych, a w przypadku zamawiania produkt├│w, co, do kt├│rych konieczne jest osi─ůgni─Öcie pe┼énoletno┼Ťci ÔÇô osoba pe┼énoletnia, jak r├│wnie┼╝ osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadaj─ůca osobowo┼Ťci prawnej, kt├│ra zawar┼éa ze Sprzedawc─ů umow─Ö o za┼éo┼╝enie konta w Sklepie lub bez zak┼éadania konta w Sklepie z┼éo┼╝y┼éa zam├│wienie; poj─Öcie to oznacza r├│wnie┼╝ osob─Ö, kt├│ra nie posiada Konta i jest w trakcie sk┼éadania zam├│wienia.

d. ÔÇ×KontoÔÇŁ ÔÇö konto Klienta za┼éo┼╝one przez niego w Sklepie zgodnie z zasadami okre┼Ťlonymi w Regulaminie.

e. ÔÇ×Polityka” – Polityka prywatno┼Ťci i polityka plik├│w cookies.

f. ÔÇ×Serwis naprawczyÔÇŁ – us┼éugi odp┼éatnej naprawy okular├│w.

g. ÔÇ×CookieÔÇŁ – plik tekstowy, w kt├│rym zapisywane s─ů informacje przez serwer Sklepu na dysku twardym komputera U┼╝ytkownika. Informacje zapisane w pliku cookies serwer Sklepu mo┼╝e odczyta─ç przy ponownym po┼é─ůczeniu si─Ö z tego komputera, lecz mog─ů by─ç one odczytane r├│wnie┼╝ przez inne serwery lub innych u┼╝ytkownik├│w Internetu.

h. ÔÇ×RegulaminÔÇŁ ÔÇô niniejszy Regulamin.

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.┬áRegulamin okre┼Ťla zasady ┼Ťwiadczenia us┼éug drog─ů elektroniczn─ů przez Sprzedawc─Ö na rzecz Klient├│w, polegaj─ůcych na umo┼╝liwieniu im: zawierania przez Internet um├│w sprzeda┼╝y towar├│w znajduj─ůcych si─Ö w asortymencie Sklepu za ceny podane na odpowiednich podstronach Sklepu, korzystania z us┼éug Serwisu naprawczego, oraz tworzenia Konta Klienta.

2.┬áPrzed dokonaniem rejestracji Konta lub z┼éo┼╝eniem zam├│wienia Klient zobowi─ůzany jest zapozna─ç si─Ö z tre┼Ťci─ů niniejszego Regulaminu.

3.┬áTre┼Ťci prezentowane na stronach Sklepu, w tym og┼éoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, nie s─ů ofert─ů handlow─ů w rozumieniu przepis├│w art. 66 i 66(1) Kodeksu cywilnego, lecz zaproszeniem do sk┼éadania ofert.

4.┬áZdj─Öcia i opisy towar├│w, znaki towarowe oraz inne materia┼éy znajduj─ůce si─Ö na stronie g┼é├│wnej i podstronach Sklepu stanowi─ů w┼éasno┼Ť─ç intelektualn─ů Sprzedawcy lub producent├│w tych towar├│w. Ich wykorzystywanie bez zgody Sprzedawcy lub producenta stanowi naruszenie praw autorskich. Zabrania si─Ö kopiowania, umieszczania materia┼é├│w lub ich cz─Ö┼Ťci na jakimkolwiek serwisie internetowym lub serwerze.

5.┬áCeny towar├│w znajduj─ůcych si─Ö w asortymencie Sklepu s─ů wyra┼╝one w z┼éotych polskich i zawieraj─ů podatek VAT. Podane w Sklepie ceny towar├│w nie obejmuj─ů koszt├│w wysy┼éki.

6.┬áSprzedawca mo┼╝e dokonywa─ç modyfikacji asortymentu Sklepu, cen towar├│w, przeprowadza─ç i odwo┼éywa─ç akcje promocyjne. Zmiany nie maj─ů wp┼éywu na zawarte ju┼╝ z Klientami umowy sprzeda┼╝y poszczeg├│lnych towar├│w.

7.┬áDokonanie zakupu w Sklepie mo┼╝e nast─ůpi─ç bez zak┼éadania Konta albo po jego za┼éo┼╝eniu.

8.┬áKoszty dostawy towaru zakupionego w Sklepie, je┼╝eli nie wskazano inaczej, ponosi Kupuj─ůcy.

III. KONTO KLIENTA

1.┬áZa┼éo┼╝enie Konta Klienta odbywa si─Ö poprzez wype┼énienie wszystkich obowi─ůzkowych p├│l formularza rejestracji, dost─Öpnego na podstronie Sklepu. Formularz stanowi ofert─Ö Sprzedawcy skierowan─ů do przysz┼éego Klienta w przedmiocie zawarcia umowy o za┼éo┼╝enie Konta w Sklepie. Do wys┼éania formularza i zako┼äczenia procedury rejestracyjnej w Sklepie niezb─Ödna jest akceptacja Regulaminu i Polityki.

2.┬áW formularzu nale┼╝y poda─ç: imi─Ö i nazwisko, adres e-mail, has┼éo. Podany adres e-mail oraz has┼éo b─Öd─ů po za┼éo┼╝eniu Konta s┼éu┼╝y─ç do logowania si─Ö na nie. Opcjonalnie mo┼╝na wyrazi─ç ch─Ö─ç otrzymywania faktur VAT, poprzez zaznaczenie w┼éa┼Ťciwego pola i wype┼énienie odpowiednich p├│l.

3.┬áZabronione jest dodawanie w formularzu tre┼Ťci o charakterze bezprawnym.

4.┬áKlikni─Öcie w przycisk za┼éo┼╝enia Konta przez osob─Ö, kt├│ra wype┼éni┼éa formularz rejestracyjny, jest r├│wnoznaczne z przyj─Öciem oferty Sprzedawcy, o kt├│rej mowa w ust─Öpie 1 niniejszego paragrafu. Z t─ů chwil─ů mi─Ödzy Sprzedawc─ů, a osob─ů, kt├│ra wype┼éni┼éa formularz rejestracyjny dochodzi do zawarcia umowy o za┼éo┼╝enie Konta w Sklepie.

5.┬áKlient powinien starannie przechowywa─ç swoje dane s┼éu┼╝─ůce do logowania w Sklepie, tak aby osoby nieuprawnione nie uzyska┼éy dost─Öpu do tych danych.

6.┬áPo za┼éo┼╝eniu Konta Klient ma mo┼╝liwo┼Ť─ç: edycji swoich danych, w tym dodania innego adresu do dor─Öcze┼ä zam├│wie┼ä ni┼╝ adres wskazany w formularzu, sk┼éadania zam├│wie┼ä, podgl─ůdu historii ostatnich zam├│wie┼ä i innych us┼éug dost─Öpnych w Sklepie oraz uzyskania kupon├│w rabatowych.

7.┬áUmowa z Klientem o za┼éo┼╝enie Konta w Sklepie zostaje zawarta na czas nieokre┼Ťlony.

8. Klient może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o założenie Konta w Sklepie poprzez: a. wysłanie wypowiedzenia na adres e-mail Sprzedawcy podany na stronie Sklepu.

Umowa zostanie rozwi─ůzana z chwil─ů otrzymania wypowiedzenia przez Sprzedawc─Ö;

b.┬áWybranie opcji ÔÇ×USU┼â KONTOÔÇŁ w profilu Klienta w Sklepie.

9. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o założenie Konta w Sklepie w przypadku zakończenia przez Sprzedawcę prowadzenia Sklepu, w przypadku podania danych o charakterze bezprawnym lub w przypadku naruszenia Regulaminu przez Klienta.

IV. OFEROWANE TOWARY

1.┬áSprzedaj─ůcy o┼Ťwiadcza, i┼╝ wszystkie przedmioty oferowane w Sklepie s─ů wytwarzane przez Sprzedaj─ůcego lub na jego zlecenie oraz s─ů wolne od wad fizycznych i prawnych.

2.┬áSprzedaj─ůcy dok┼éada wszelkich stara┼ä, aby zdj─Öcia w jak najbardziej dok┼éadny spos├│b odzwierciedla┼éy rzeczywisty stan i kolor przedmiot├│w. Sprzedaj─ůcy informuje Klienta, i┼╝ odcienie i kszta┼éty z uwagi na specyfik─Ö towaru mog─ů nieznacznie r├│┼╝ni─ç si─Ö od rzeczywistego wygl─ůdu.

3.┬áNiekt├│re oferowane przedmioty s─ů wykonywane r─Öcznie, co nie daje mo┼╝liwo┼Ťci zapewnienia pe┼énej powtarzalno┼Ťci przedstawianej oferty. R├│┼╝nice te mog─ů dotyczy─ç w niewielkim stopniu zar├│wno koloru jak i kszta┼étu przedmiotu.

4.┬áSprzedaj─ůcy zastrzega, i┼╝ produkty oferowane w zak┼éadce „OUTLETÔÇŁ pochodz─ů z ko┼äc├│wek kolekcji i mog─ů nosi─ç skazy i niewielkie wady, nie wp┼éywaj─ůce na jako┼Ť─ç u┼╝ytkowania.

V. SK┼üADANIE ZAM├ôWIENIA I P┼üATNO┼Ü─ć

1.┬áSprzeda┼╝ towar├│w odbywa si─Ö na podstawie zam├│wie┼ä sk┼éadanych przez Klienta. Klient ma mo┼╝liwo┼Ť─ç z┼éo┼╝enia zam├│wienia po zalogowaniu si─Ö do Konta albo bez takiego logowania po podaniu wszystkich danych niezb─Ödnych do realizacji zam├│wienia.

2. Zamówienia można składać przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

3.┬áOd poniedzia┼éku do pi─ůtku w godzinach 9:00 ÔÇô 15:00 Sklep oferuje mailowe lub telefoniczne wsparcie przy sk┼éadaniu zam├│wie┼ä. W celu skorzystania z pomocy nale┼╝y wybra─ç jedn─ů z form kontaktu wskazan─ů na podstronie Kontakt.

4.┬áW celu zawarcia umowy sprzeda┼╝y ze Sprzedawc─ů Klient na odpowiednich podstronach Sklepu wybiera towary poprzez wybranie ich wzoru (modelu) i dodanie ich do koszyka.

5.┬áTowary znajduj─ůce si─Ö w koszyku nie s─ů jeszcze zam├│wione i Klient ma mo┼╝liwo┼Ť─ç dodania do koszyka kolejnych towar├│w, usuni─Öcia znajduj─ůcych si─Ö tam towar├│w, a tak┼╝e rezygnacji z dokonania zakup├│w.

6.┬áW celu kontynuacji z┼éo┼╝enia zam├│wienia, Klient powinien klikn─ů─ç przycisk ÔÇ×Zamawiam”.

7.┬áJe┼╝eli Klient nie posiada Konta, to na tym etapie mo┼╝e je za┼éo┼╝y─ç lub skorzysta─ç z opcji zakupu ÔÇ×bez KontaÔÇŁ, podaj─ůc adres e-mail i dane niezb─Ödne do realizacji zam├│wienia. W przypadku gdy Klient wybierze opcj─Ö z┼éo┼╝enia zam├│wienia bez zak┼éadania Konta, w├│wczas do z┼éo┼╝enia zam├│wienia niezb─Ödna jest akceptacja Regulaminu oraz Polityki. Je┼╝eli Klient posiada Konto, powinien si─Ö na nie zalogowa─ç.

8.┬áNa podstronie weryfikacji koszyka Klient ma mo┼╝liwo┼Ť─ç wyboru sposobu p┼éatno┼Ťci, miejsca dostarczenia towaru oraz dodania kodu rabatowego. Na tym etapie Klient, kt├│ry zamawia okulary korekcyjne, powinien wprowadzi─ç dane umo┼╝liwiaj─ůce Sprzedawcy wykonanie okular├│w korekcyjnych zgodnie┬áz zaleceniami lekarskimi wskazanymi na wydruku z badania.

9.┬áWskazane w koszyku towary wraz z podaniem ich ilo┼Ťci, cen, specyfikacj─ů okular├│w dokonan─ů przez Klienta oraz wybrany spos├│b dostawy i p┼éatno┼Ťci wraz z ich kosztem stanowi─ů skierowane do Klienta przez Sprzedawc─Ö zaproszenie do z┼éo┼╝enia oferty zakupu tych towar├│w. Klient z chwil─ů klikni─Öcia przycisku ÔÇ×Zamawiam i p┼éac─Ö” sk┼éada Sprzedawcy ofert─Ö zawarcia powy┼╝szej umowy. Sprzedawca wysy┼éa wiadomo┼Ť─ç e-mail z potwierdzeniem otrzymania oferty od Klienta. W kolejnej wiadomo┼Ťci e- mail Sprzedawca poinformuje Klienta o przyj─Öciu albo odmowie przyj─Öcia oferty Klienta. Z chwil─ů otrzymania przez Klienta od Sprzedawcy wiadomo┼Ťci e-mail z informacj─ů o przyj─Öciu oferty, dochodzi do zawarcia umowy sprzeda┼╝y.

10.┬áKlient po klikni─Öciu przycisku ÔÇ×Zamawiam i p┼éac─Ö” zostanie przekierowany na stron─Ö podmiotu realizuj─ůcego p┼éatno┼Ťci internetowe, chyba ┼╝e Klient wybra┼é inaczej. Dokonanie p┼éatno┼Ťci odbywa si─Ö na podstawie regulaminu dost─Öpnego na stronie podmiotu realizuj─ůcego p┼éatno┼Ťci internetowe. W przypadku odmowy przyj─Öcia oferty Klienta, p┼éatno┼Ť─ç dokonana z g├│ry jest w ca┼éo┼Ťci mu zwracana w terminie ustawowym.

11.┬áP┼éatno┼Ť─ç odbywa si─Ö drog─ů elektroniczn─ů lub za pobraniem. Dost─Öpne s─ů nast─Öpuj─ůce sposoby p┼éatno┼Ťci: szybkie przelewy, karta kredytowa, wp┼éata na konto, p┼éatno┼Ť─ç za pobraniem (nie dotyczy produkt├│w w przedsprzeda┼╝y oraz przygotowywanych na specjalne ┼╝yczenie Klienta).

12. W przypadku braku zapłaty za zamówienia w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w Sklepie, zamówienie zostaje anulowane.

13.┬áW celu dodatkowego potwierdzenia zam├│wienia, w szczeg├│lno┼Ťci w celu wyja┼Ťnienia ewentualnych w─ůtpliwo┼Ťci dotycz─ůcych podanych parametr├│w soczewek, Sprzedawca lub jego przedstawiciel mo┼╝e kontaktowa─ç si─Ö z Klientem telefonicznie lub mailowo.

14.┬áZ┼éo┼╝enie zam├│wienia wi─ů┼╝e si─Ö z obowi─ůzkiem p┼éatno┼Ťci za zam├│wienie.

15.┬áDokumentem sprzeda┼╝y, w przypadku zam├│wie┼ä z┼éo┼╝onych za po┼Ťrednictwem Sklepu, jest imienna faktura VAT, generowana automatycznie do ka┼╝dego zam├│wienia.

16.┬áDokonuj─ůc zakupu i akceptuj─ůc Regulamin, Klient wyra┼╝a zgod─Ö na otrzymywanie faktury drog─ů elektroniczn─ů na podany przez siebie adres e-mail.

17.┬áW przypadku, gdy faktura ma zosta─ç wystawiona na osob─Ö prawn─ů, Klient zobowi─ůzany jest do podania niezb─Ödnych danych podmiotu, na kt├│ry ma zosta─ç wystawiona faktura: pe┼énej nazwy firmy, adresu siedziby, numeru NIP.

VI. REALIZACJA ZAMÓWIENIA I DOSTAWA

1. Przewidywany czas realizacji zamówienia dostępny jest na karcie produktu przed dodaniem go do koszyka, w odpowiednim polu opisu produktu.

2.┬áCzas realizacji zam├│wienia widoczny na karcie produktu┬áliczony jest w oparciu o dni robocze (od poniedzia┼éku do pi─ůtku, z wy┼é─ůczeniem ┼Ťwi─ůt ustawowo wolnych od pracy) oraz┬ástanowi sugerowany ┼Ťredni czas realizacji,┬áprzedstawiony na podstawie czasu realizacji uprzednich zam├│wie┼ä dla tego produktu, kt├│ry mo┼╝e ulec wyd┼éu┼╝eniu.

3.┬áKlientowi przys┼éuguje prawo do rezygnacji z zam├│wienia na etapie jego realizacji przed wysy┼ék─ů, w przypadku wyd┼éu┼╝enia realizacji zam├│wienia lub wyst─ůpienia tymczasowego braku magazynowego, poprzez wys┼éanie wiadomo┼Ťci e-mail na adres elektronicznej skrzynki pocztowej podanej na Stronie.

4.┬áDostawa nast─Öpuje przesy┼ék─ů kuriersk─ů z magazynu Sprzedaj─ůcego na adres wskazany przez Klienta. Nie jest mo┼╝liwy odbi├│r osobisty.

5.┬áKlient jest informowany o kosztach zwi─ůzanych z dostaw─ů oraz sposobem p┼éatno┼Ťci przed z┼éo┼╝eniem oferty dotycz─ůcej zakupu towar├│w znajduj─ůcych si─Ö w koszyku.

6.┬áO przewidywanym terminie dor─Öczenia zam├│wionych towar├│w oraz statusie zam├│wienia Sprzedawca informuje Klienta w osobnej wiadomo┼Ťci e-mail.

7.┬áSprzedaj─ůcy nie ponosi odpowiedzialno┼Ťci za op├│┼║nienia lub brak mo┼╝liwo┼Ťci dostawy zam├│wionych przedmiot├│w, wynikaj─ůce z okoliczno┼Ťci le┼╝─ůcych po stronie Kupuj─ůcego, jak np. b┼é─Ödnie podany adres wysy┼éki.

8.┬áKlient ma mo┼╝liwo┼Ť─ç sprawdzenia stanu przesy┼éki, otwarcia jej i sprawdzenia kompletno┼Ťci zam├│wienia w obecno┼Ťci kuriera. W przypadku stwierdzenia nieprawid┼éowo┼Ťci Sprzedawca zaleca sporz─ůdzenie protoko┼éu szkody.

VII. ODST─äPIENIE OD UMOWY

1.┬áKlientowi przys┼éuguje prawo odst─ůpienia od umowy sprzeda┼╝y zawartej ze Sprzedawc─ů, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia, w kt├│rym Klient wszed┼é w posiadanie rzeczy lub w kt├│rym osoba trzecia, inna ni┼╝ przewo┼║nik i wskazana przez Klienta, wesz┼éa w posiadanie rzeczy. W Sklepie Gepetto Klient ma prawo zwrotu towaru w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru przez Klienta.

2.┬áAby skorzysta─ç z prawa odst─ůpienia od umowy, Klient powinien poinformowa─ç Sprzedawc─Ö o swojej decyzji o odst─ůpieniu od umowy w drodze jednoznacznego o┼Ťwiadczenia poczt─ů elektroniczn─ů (e-mail) na adres kontaktowy podany na podstronie Sklepu.

3.┬áKlient mo┼╝e skorzysta─ç ze wzoru formularza odst─ůpienia od umowy, zamieszczonego na

podstronie Sklepu (stanowi─ůcego Za┼é─ůcznik nr 1 do niniejszego Regulaminu), jednak nie jest to obowi─ůzkowe.

4.┬áAby zachowa─ç termin odst─ůpienia od umowy Klient musi wys┼éa─ç informacj─Ö dotycz─ůc─ů wykonania przys┼éuguj─ůcego mu prawa odst─ůpienia od umowy przed up┼éywem terminu odst─ůpienia od umowy.

5.┬áPrawo odst─ůpienia od umowy nie przys┼éuguje w odniesieniu do um├│w, kt├│rych przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wed┼éug specyfikacji konsumenta lub s┼éu┼╝─ůca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Odnosi si─Ö to w szczeg├│lno┼Ťci do um├│w, kt├│rych przedmiotem by┼é zakup oprawek wraz ze szk┼éami korekcyjnymi wykonanych na indywidualne zlecenie Klienta lub zgodnie z danymi wskazanymi na recepcie; oraz do um├│w o ┼Ťwiadczenie us┼éug, je┼╝eli przedsi─Öbiorca wykona┼é w pe┼éni us┼éug─Ö za wyra┼║n─ů zgod─ů konsumenta, kt├│ry zosta┼é poinformowany przed rozpocz─Öciem ┼Ťwiadczenia, ┼╝e po spe┼énieniu ┼Ťwiadczenia przez przedsi─Öbiorc─Ö utraci prawo odst─ůpienia od umowy.

6.┬áW przypadku odst─ůpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi ca┼ékowity koszt towaru powi─Ökszony o r├│wnowarto┼Ť─ç najta┼äszego kosztu wysy┼éki towaru, jedynie w przypadku zwrotu ca┼ékowitego, nie p├│┼║niej ni┼╝ 14 dni od dnia otrzymania od Klienta produktu w paczce zwrotnej. Sprzedawca dokona zwrotu p┼éatno┼Ťci przy u┼╝yciu takiego samego sposobu zap┼éaty jakiego u┼╝y┼é konsument, chyba ┼╝e konsument na wniosek Sprzedaj─ůcego wyra┼║nie zgodzi┼é si─Ö na inny spos├│b zwrotu, kt├│ry nie wi─ů┼╝e si─Ö dla niego z ┼╝adnymi kosztami.

7. Klient powinien odes┼éa─ç rzecz do Sprzedawcy bez wad i uszkodze┼ä niezw┼éocznie, a w ka┼╝dym razie nie p├│┼║niej ni┼╝ przed up┼éywem 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru przez Klienta. Termin jest zachowany, je┼╝eli Klient ode┼Ťle rzecz przed up┼éywem terminu 30 dni.

8.┬áKlient ponosi bezpo┼Ťrednie koszty zwrotu rzeczy.

9.┬áKlient odpowiada tylko za zmniejszenie warto┼Ťci rzeczy wynikaj─ůce z korzystania z niej w spos├│b inny ni┼╝ by┼éo to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

VIII. WYMIANY TOWARU

1. Klientowi przysługuje prawo do wymiany wadliwego towaru, który został mu dostarczony pierwotnie w ramach zamówienia, w terminie 14 dni, na towar identyczny wolny od wad. Termin do wymiany towaru wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta, weszła w posiadanie rzeczy. W Sklepie Gepetto Klient ma prawo zwrotu towaru w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru przez Klienta.

2.┬áAby skorzysta─ç z prawa wymiany towaru Klient powinien poinformowa─ç Sprzedawc─Ö o swojej decyzji o wymianie towaru w drodze jednoznacznego o┼Ťwiadczenia poczt─ů elektroniczn─ů (e- mail) na adres kontaktowy podany na podstronie Sklepu.

3.┬áKlient mo┼╝e skorzysta─ç ze wzoru formularza wymiany towaru, zamieszczonego na podstronie Sklepu, z opisem i zaznaczeniem miejsca wyst─ůpienia wadliwo┼Ťci, jednak nie jest to obowi─ůzkowe.

4.┬áAby zachowa─ç termin wymiany towaru wystarczy, aby Klient wys┼éa┼é informacj─Ö dotycz─ůc─ů wykonania przys┼éuguj─ůcego mu prawa odst─ůpienia od umowy przed up┼éywem terminu odst─ůpienia od umowy.

5.┬áPrawo wymiany towaru nie przys┼éuguje w odniesieniu do um├│w, kt├│rych przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wed┼éug specyfikacji konsumenta lub s┼éu┼╝─ůca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Odnosi si─Ö to w szczeg├│lno┼Ťci do um├│w, kt├│rych przedmiotem by┼é zakup oprawek wraz ze szk┼éami korekcyjnymi wykonanych na indywidualne zlecenie Klienta lub zgodnie z danymi wskazanymi na recepcie; oraz do um├│w o ┼Üwiadczenie us┼éug, je┼╝eli przedsi─Öbiorca wykona┼é w pe┼éni us┼éug─Ö za wyra┼║n─ů zgod─ů konsumenta, kt├│ry zosta┼é poinformowany przed rozpocz─Öciem ┼Üwiadczenia, ┼╝e po spe┼énieniu ┼Üwiadczenia przez przedsi─Öbiorc─Ö utraci prawo odst─ůpienia od umowy.

6.┬áW przypadku wymiany towaru Sprzedawca przesy┼éa Klientowi nowy produkt, wolny od wad fabrycznych, zgodnie z czasem realizacji widocznym na karcie danego produktu w Sklepie, liczonym od dnia otrzymania od Klienta produktu wadliwego. Wymiana obowi─ůzuje tylko na ten sam produkt, o tym samym kodzie SKU (o tym samym wzorze i kolorze).

7. Klient powinien odes┼éa─ç wadliw─ů rzecz do Sprzedawcy niezw┼éocznie, a w ka┼╝dym razie nie p├│┼║niej ni┼╝ przed up┼éywem 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru przez Klienta. Termin jest zachowany, je┼╝eli Klient ode┼Ťle rzecz przed up┼éywem terminu 30 dni.

8.┬áKlient ponosi bezpo┼Ťrednie koszty zwrotu wadliwej rzeczy.

9.┬áKlient odpowiada tylko za zmniejszenie warto┼Ťci rzeczy wynikaj─ůce z korzystania z niej w spos├│b inny ni┼╝ by┼éo to konieczne do stwierdzenia wadliwo┼Ťci rzeczy.

IX. REKLAMACJA TOWARU

1.┬áKa┼╝da rzecz kupiona w Sklepie mo┼╝e by─ç reklamowana, zgodnie z obowi─ůzuj─ůcymi przepisami kodeksu cywilnego dotycz─ůcymi r─Ökojmi, je┼╝eli w ci─ůgu dw├│ch lat od jej wydania Klientowi, stwierdzona zostanie wada stanowi─ůca o jej niezgodno┼Ťci z umow─ů.

2.┬áPodstaw─ů przyj─Öcia reklamacji jest dow├│d zakupu towaru (np. paragon fiskalny albo faktura VAT) albo inny dow├│d zawarcia umowy kupna-sprzeda┼╝y.

3.┬áReklamacj─Ö mo┼╝na z┼éo┼╝y─ç wy┼é─ůcznie drog─ů pocztow─ů, wskazuj─ůc przyczyny reklamacji oraz informacje niezb─Ödne do zidentyfikowania zam├│wienia. Do z┼éo┼╝enia reklamacji mo┼╝e zosta─ç wykorzystany ÔÇ×Formularz ReklamacjiÔÇŁ, dost─Öpny na Stronie, kt├│ry nale┼╝y wydrukowa─ç i do┼é─ůczy─ç do przesy┼éki.

4. Reklamowany towar należy odesłać na adres podany na Stronie w sekcji Zwroty towaru.

5.┬áSprzedaj─ůcy rozpatrzy reklamacj─Ö w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej za┼éatwienia.

6.┬áReklamacja nie przys┼éuguje w przypadku naturalnego zu┼╝ycia cz─Ö┼Ťci towaru, ra┼╝─ůcego zaniedbania towaru, uszkodze┼ä mechanicznych oraz uszkodze┼ä wynikaj─ůcych z niew┼éa┼Ťciwego u┼╝ytkowania towaru lub niezgodnie z jego przeznaczeniem.

7.┬áJe┼╝eli rzecz sprzedana ma wad─Ö, Kupuj─ůcy mo┼╝e z┼éo┼╝y─ç o┼Ťwiadczenie o obni┼╝eniu ceny albo odst─ůpieniu od umowy, chyba ┼╝e Sprzedawca niezw┼éocznie i bez nadmiernych niedogodno┼Ťci dla Klienta wymieni rzecz wadliw─ů na woln─ů od wad albo wad─Ö usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, je┼╝eli rzecz by┼éa ju┼╝ wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawc─Ö albo Sprzedawca nie uczyni┼é zado┼Ť─ç obowi─ůzkowi wymiany rzeczy na woln─ů od wad lub usuni─Öcia wady.

8.┬áJe┼╝eli Klientem jest konsument, mo┼╝e zamiast zaproponowanego przez Sprzedawc─Ö usuni─Öcia wady ┼╝─ůda─ç wymiany rzeczy na woln─ů od wad albo zamiast wymiany rzeczy ┼╝─ůda─ç usuni─Öcia wady, chyba ┼╝e doprowadzenie rzeczy do zgodno┼Ťci z umow─ů w spos├│b wybrany przez Klienta jest niemo┼╝liwe albo wymaga┼éoby nadmiernych koszt├│w w por├│wnaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawc─Ö. Przy ocenie nadmierno┼Ťci koszt├│w uwzgl─Ödnia si─Ö warto┼Ť─ç rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a tak┼╝e bierze si─Ö pod uwag─Ö niedogodno┼Ťci na jakie nara┼╝a┼éby Klienta inny spos├│b zaspokojenia.

9.┬áObni┼╝ona cena powinna pozostawa─ç w takiej proporcji do ceny wynikaj─ůcej z umowy w jakiej warto┼Ť─ç rzeczy z wad─ů pozostaje do warto┼Ťci rzeczy bez wady.

10.┬áKlient nie mo┼╝e odst─ůpi─ç od umowy, je┼╝eli wada jest nieistotna.

11.┬áW przypadku nieuwzgl─Ödnienia reklamacji, towar zostanie odes┼éany Klientowi wraz z informacj─ů o niezasadno┼Ťci reklamacji, o czym Sprzedaj─ůcy poinformuje uprzednio drog─ů mailow─ů na adres wskazany w za┼é─ůczonym Formularzu Reklamacji.

12.┬áZwrot towaru, co do kt├│rego zosta┼éa orzeczona niezasadno┼Ť─ç reklamacyjna, nast─Öpuje na koszt Klienta, przesy┼ék─ů kuriersk─ů z p┼éatno┼Ťci─ů za przesy┼ék─Ö zwrotn─ů za pobraniem.

X. SERWIS NAPRAWCZY

1.┬áUs┼éugi Serwisu naprawczego ┼Ťwiadczone s─ů odp┼éatnie.

2. Warunkiem rozpoczęcia naprawy lub usługi serwisowej jest złożenie przez Klienta zgłoszenia serwisowego zgodnie z wytycznymi niniejszej sekcji Regulaminu.

3. Pierwszym krokiem zg┼éoszenia jest kontakt z Serwisem pod adresem serwis@gepetto.shop celem potwierdzenia mo┼╝liwo┼Ťci zrealizowania takiej naprawy, dopiero po uprzednim kontakcie Klient mo┼╝e wys┼éa─ç nam docelowe zg┼éoszenie serwisowe.

4.┬áZg┼éoszenie okular├│w do Serwisu Klient mo┼╝e zrealizowa─ç jedynie wysy┼éaj─ůc okulary na adres Serwisu podany w zwrotnej wiadomo┼Ťci e-mail po zrealizowaniu pkt. 2 powy┼╝ej. Okulary nale┼╝y wys┼éa─ç w futerale ochronnym wraz z wype┼énionym i wydrukowanym formularzem naprawy serwisowej zawieraj─ůcym numer zam├│wienia oraz dane Klienta.

5.┬áCzas naprawy p┼éatnej jest uwarunkowany dost─Öpno┼Ťci─ů odpowiednich cz─Ö┼Ťci zamiennych do okular├│w takich jak zauszniki czy fronty. W przypadku braku posiadania cz─Ö┼Ťci zamiennych do danego modelu oraz braku mo┼╝liwo┼Ťci ich ponownego wyprodukowania serwis mo┼╝e odm├│wi─ç wykonania naprawy z ww. wzgl─Ödu.

6.┬áCzas ka┼╝dej naprawy rozpatrywany jest indywidualnie, o czym Klient jest informowany drog─ů e-mail. Standardowy czas naprawy wynosi 14 dni roboczych z zastrze┼╝eniem pkt. 5 powy┼╝ej. Je┼Ťli po tym terminie serwis nie b─Ödzie w stanie dokona─ç naprawy lub wykona─ç us┼éugi, Klient zostanie o tym poinformowany. Serwis zastrzega sobie w wyj─ůtkowych sytuacjach przed┼éu┼╝enie czasu naprawy.

7.┬áO przyj─Öciu do naprawy, zmianie statusu zlecenia, kosztach przekraczaj─ůcych wst─Öpn─ů wycen─Ö, wys┼éaniu naprawionych okular├│w lub innych sytuacjach Klient zawsze zostanie poinformowany drog─ů e-mail. Kontaktujemy si─Ö zawsze przy u┼╝yciu adresu e-mail podanego w formularzu naprawy serwisowej.

8.┬áW przypadku nieodebrania przesy┼éki wys┼éanej przez Serwis do Klienta, zawieraj─ůcej naprawione okulary, zostanie wys┼éana pro┼Ťba o uiszczenie koszt├│w ponownej wysy┼éki okular├│w do Klienta.

9.┬áRyzyko uszkodzenia okular├│w w czasie transportu do Serwisu ponosi Klient. Okulary powinny by─ç nale┼╝ycie zapakowane i zabezpieczone przed ewentualn─ů szkod─ů. Okulary powinny znajdowa─ç si─Ö w oryginalnym futerale ochronnym.

10.┬áKoszty przesy┼éki okular├│w do Serwisu celem dokonania odp┼éatnej naprawy ponosi Klient. Serwis odbiera tylko przesy┼éki nadane bezpo┼Ťrednio na adres serwisu, nie ma mo┼╝liwo┼Ťci odbioru przesy┼éek nadanych do ÔÇ×paczkomat├│w” ani przesy┼éek pobraniowych.

11.┬áKoszty przesy┼éki okular├│w z Serwisu do Klienta po wykonaniu naprawy r├│wnie┼╝ ponosi Klient. Serwis nadaje przesy┼éki wy┼é─ůcznie za pomoc─ů kuriera DPD, a koszt przesy┼éki jest sta┼éy i wynosi 15 z┼éotych brutto.

12.┬áW momencie odbioru przesy┼éki od Serwisu zawsze nale┼╝y sprawdzi─ç stan przesy┼éki oraz jej zawarto┼Ťci w obecno┼Ťci kuriera. Je┼╝eli istnieje podejrzenie, ┼╝e przesy┼éka zosta┼éa uszkodzona nale┼╝y bezzw┼éocznie sprawdzi─ç stan przesy┼éki, ka┼╝da paczka powinna by─ç dok┼éadnie zaklejona ta┼Ťm─ů zabezpieczaj─ůc─ů. Je┼╝eli wida─ç ┼Ťlady przerwania ta┼Ťmy, oznacza to, ┼╝e przesy┼éka zosta┼éa uszkodzona lub by┼éa otwierana przez osoby nieupowa┼╝nione. Je┼╝eli zawarto┼Ť─ç przesy┼éki uleg┼éa uszkodzeniu, nale┼╝y wsp├│lnie sporz─ůdzi─ç odpowiedni protok├│┼é powstania szkody.

13.┬áKlientowi nie przys┼éuguje mo┼╝liwo┼Ť─ç odst─ůpienia od umowy w przypadku umowy o us┼éug─Ö na zam├│wienie.

14.┬áW przypadku stwierdzenia przez Serwis innych uszkodze┼ä w trakcie naprawy, powoduj─ůcych wzrost koszt├│w naprawy ÔÇö serwis poinformuje o ewentualnych dodatkowych uszkodzeniach oraz kosztach ich naprawy. Informacj─Ö wysy┼éamy zawsze za pomoc─ů e-mail, a na decyzj─Ö czekamy do 7 dni od daty wys┼éania wiadomo┼Ťci. W przypadku braku decyzji okulary mog─ů zosta─ç odes┼éane w stanie nienaruszonym na adres Klienta.

15.┬áSerwis zawsze jest upowa┼╝niony do odmowy wykonania naprawy bez podania przyczyny, zw┼éaszcza w przypadku, kiedy Serwis nie posiada cz─Ö┼Ťci zamiennych do wykonania takiej us┼éugi.

16. Serwis udziela na wykonywane usługi naprawcze 30 dniowej gwarancji, po tym terminie gwarancja przepada i można dokonać kolejnej naprawy jedynie w formie odpłatnej.

17.┬á30 dniowej gwarancji nie podlegaj─ů okulary kt├│re by┼éy przez ten czas ┼║le eksploatowane, niezgodnie z instrukcj─ů lub przeznaczeniem. Instrukcja jest dost─Öpna na Stronie w sekcji Regulaminy.

18.┬áJe┼╝eli serwis dopatrzy si─Ö wad sugeruj─ůcych w┼éasnor─Öczn─ů ingerencj─Ö w naprawiany element, r├│wnie┼╝ mo┼╝e odm├│wi─ç naprawy w ramach gwarancji 30 dniowej.

19.┬áSerwis nie ponosi odpowiedzialno┼Ťci za inne uszkodzenia powsta┼ée przed napraw─ů, a nie zg┼éoszone przez Klienta jako do naprawy.

20.┬áWycena naprawy nast─Öpuje zawsze indywidualnie jednak zawsze w oparciu o cennik dost─Öpny na Stronie. Po otrzymaniu zg┼éoszenia serwisowego od Klienta serwis wycenia napraw─Ö i przesy┼éa tak─ů informacj─Ö na adres e-mail podany w formularzu. Na decyzj─Ö czekamy do 7 dni od daty wys┼éania wiadomo┼Ťci. Po pozytywnej decyzji, serwis podejmuje si─Ö naprawy. W przypadku braku decyzji lub negatywnej decyzji odsy┼éamy towar na koszt Klienta na adres podany w zg┼éoszeniu serwisowym.

21.┬áKa┼╝dy Klient oddaj─ůcy urz─ůdzenie do serwisu jest zobowi─ůzany do zapoznania si─Ö z niniejszym Regulaminem. Oddaj─ůc urz─ůdzenie, dobrowolnie akceptuje niniejszy Regulamin.

22. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.

XIII. POLITYKA COOKIES

Do prawid┼éowego korzystania z Konta, a tak┼╝e z┼éo┼╝enia zam├│wienia wymagane jest w┼é─ůczenie obs┼éugi plik├│w cookies w przegl─ůdarce internetowej, s┼éu┼╝─ůcych do utrzymania: sesji Klienta po zalogowaniu si─Ö do Konta, procesu sk┼éadania zam├│wienia i prawid┼éowego dzia┼éania strony www oraz cel├│w statystycznych. Mo┼╝liwe jest nast─Öpnie ich skasowanie poprzez odpowiednie opcje dost─Öpne w przegl─ůdarce internetowej lub za pomoc─ů innego oprogramowania.

XIV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.┬áSprzedaj─ůcy zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z wa┼╝nej przyczyny, po uprzednim zawiadomieniu Klient├│w o zmianie z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem. Wszelkie zmiany Regulaminu obowi─ůzuj─ů od daty opublikowania ich na stronie internetowej Sklepu internetowego www.weargepetto.pl. W celu unikni─Öcia w─ůtpliwo┼Ťci, zmiany w Regulaminie nie maj─ů wp┼éywu na Zam├│wienia z┼éo┼╝one przed dniem wej┼Ťcia w ┼╝ycie zmian. Zmiany do obowi─ůzuj─ůcego Regulaminu lub nowa tre┼Ť─ç Regulaminu wchodzi w ┼╝ycie po up┼éywie 14 dni od daty umieszczenia nowej tre┼Ťci Regulaminu na stronie Sklepu. Klienci zostan─ů poinformowani o zmianie regulaminu poprzez informacj─Ö zamieszczon─ů na stronie internetowej Sprzedawcy, kt├│ra to informacja b─Ödzie widoczna przez co najmniej 14 dni oraz poprzez wiadomo┼Ť─ç e-mail (w przypadku Klient├│w, kt├│rzy podali adres email).

2.┬áJe┼╝eli kt├│rekolwiek z postanowie┼ä niniejszego Regulaminu zosta┼éoby uznane za niewa┼╝ne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne, zostanie ono wy┼é─ůczone z postanowie┼ä niniejszego Regulaminu, kt├│re w dalszym ci─ůgu b─Öd─ů obowi─ůzywa─ç w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie.

3.┬áWszelkie spory wynikaj─ůce z realizacji postanowie┼ä niniejszego Regulaminu strony b─Öd─ů stara┼éy si─Ö w pierwszej kolejno┼Ťci za┼éatwia─ç drog─ů porozumienia. W razie jego braku spory podlegaj─ů rozstrzygni─Öciu przez s─ůd powszechny w┼éa┼Ťciwy wed┼éug przepis├│w ustawy Kodeks post─Öpowania cywilnego (Dz. U. 2020, 1575).

4.┬áKlient mo┼╝e skorzysta─ç z platformy internetowego systemu rozwi─ůzywania spor├│w konsumenckich (platforma ODR), zgodnie z rozporz─ůdzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania spor├│w konsumenckich oraz zmiany rozporz─ůdzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporz─ůdzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) pod adresem:┬áhttps://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=PL

5.┬áSkorzystanie z dost─Öpnych pozas─ůdowych sposob├│w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze┼ä jest mo┼╝liwe po zako┼äczeniu procedury reklamacyjnej i ma charakter dobrowolny – obie strony musz─ů wyrazi─ç zgod─Ö na post─Öpowanie. Sprzedawca w ka┼╝dej indywidualnej b─Ödzie osobno wyra┼╝a┼é zgod─Ö b─ůd┼║ jej odmawia┼é, na korzystanie z pozas─ůdowego rozwi─ůzywania spor├│w z Klientami.

6. Adres poczty elektronicznej Sprzedawcy do kontaktu z Klientami to:_kontakt@gepetto.shop.

7.┬áW sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie maj─ů przepisy prawa polskiego, w szczeg├│lno┼Ťci Kodeksu cywilnego.

XV. ZAKUPY W RAMACH PROGRAMÓW KAFETERYJNYCH

1.┬áKlient ma mo┼╝liwo┼Ť─ç op┼éacenia zam├│wienia w ca┼éo┼Ťci lub w cz─Ö┼Ťci kodem rabatowym lub voucherem zakupionym (ÔÇ×VoucherÔÇŁ) u jednego z partner├│w Sprzedawcy.

2.┬áVouchery s─ů znakami legitymacyjnymi sk┼éadaj─ůcymi si─Ö z ci─ůgu znak├│w alfanumerycznych, o okre┼Ťlonym nominale, uprawniaj─ůcymi do zap┼éaty za towary dost─Öpne w Sklepie.

3.┬áWarto┼Ť─ç nabywcza Vouchera odpowiada jego nomina┼éowi.

4.┬áVouchery mog─ů by─ç realizowane przez Klient├│w wy┼é─ůcznie w dacie wa┼╝no┼Ťci danego Vouchera. Data wa┼╝no┼Ťci zakupionego Vouchera nie podlega przed┼éu┼╝eniu. Vouchery nie wykorzystane w dacie wa┼╝no┼Ťci nie zostan─ů uwzgl─Ödnione przez Sprzedawc─Ö.

5.┬áW czasie jednej transakcji w Sklepie Klient mo┼╝e dokonywa─ç p┼éatno┼Ťci przy u┼╝yciu jednego Vouchera.

6.┬áW przypadku, gdy warto┼Ť─ç towar├│w kupowanych przez Klienta w Sklepie jest wy┼╝sza od warto┼Ťci nomina┼éu u┼╝ytego Vouchera, Klient jest zobowi─ůzany do dop┼éacenia r├│┼╝nicy w jednej z form p┼éatno┼Ťci dost─Öpnych w Sklepie (wed┼éug wyboru Klienta).

7.┬áW przypadku, gdy warto┼Ť─ç towar├│w kupowanych przez Klienta w Sklepie jest ni┼╝sza ni┼╝ warto┼Ť─ç nomina┼éu u┼╝ytego Vouchera, zostaje wykorzystana ca┼éa warto┼Ť─ç Vouchera, a Sprzedawca nie jest zobowi─ůzany do zwrotu r├│┼╝nicy pomi─Ödzy warto┼Ťci─ů towar├│w, a warto┼Ťci─ů u┼╝ytego Vouchera.

8. Vouchery nie podlega wymianie na gotówkę.

9.┬áAby dokona─ç p┼éatno┼Ťci Voucherem nale┼╝y wprowadzi─ç kod Vouchera w przeznaczonym do tego polu oznaczonym ÔÇ×Kod zni┼╝kowy / voucherÔÇŁ dost─Öpnym na podstronie weryfikacji koszyka.

10.┬áSprzedawca nie odpowiada za zgubienie lub uszkodzenie Vouchera przez Klienta. W takich wypadkach duplikaty Voucher├│w nie b─Öd─ů wydawane.

11.┬áSprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy wydania towaru w zamian za Vouchery w przypadku podejrzenia, ┼╝e Klient podj─ů┼é jakiekolwiek dzia┼éania maj─ůce na celu omini─Öcie zabezpiecze┼ä stosowanych przez Sprzedawc─Ö lub polegaj─ůcych na fa┼észowaniu danych.

12.┬áKlient mo┼╝e op┼éaci─ç Voucherem jedynie cen─Ö towaru. Kwot─Ö stanowi─ůc─ů warto┼Ť─ç przesy┼éki towaru Klient pokrywa ze ┼Ťrodk├│w w┼éasnych.

13.┬áWszelkie reklamacje dotycz─ůce Voucher├│w Klient powinien zg┼éasza─ç Sprzedawcy mailowo na adres: kontakt@gepetto.shop.

14.┬áW pozosta┼éym zakresie maj─ů odpowiednie zastosowanie postanowienia niniejszego Regulaminu.

ZAŁĄCZNIK Nr 1

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten nale┼╝y wype┼éni─ç i odes┼éa─ç tylko w przypadku ch─Öci odst─ůpienia od umowy)

ÔÇô Adresat [w tym miejscu przedsi─Öbiorca powinien wpisa─ç nazw─Ö przedsi─Öbiorcy, pe┼ény adres

pocztowy oraz, o ile s─ů dost─Öpne, numer faksu i adres e-mail]

ÔÇô Ja/My (*) niniejszym informuj─Ö/informujemy (*) o moim/naszym odst─ůpieniu od umowy sprzeda┼╝y

nast─Öpuj─ůcych rzeczy (*) /umowy o dzie┼éo polegaj─ůcej na wykonaniu nast─Öpuj─ůcych rzeczy(*)/o

┼Ťwiadczenie nast─Öpuj─ůcej us┼éugi (*)

ÔÇô Data zawarcia umowy (*) /odbioru (*)

ÔÇô Imi─Ö i nazwisko konsumenta(-├│w)

ÔÇô Adres konsumenta(-├│w)

ÔÇô Podpis konsumenta(-├│w) (tylko je┼╝eli formularz jest przesy┼éany w wersji papierowej)

ÔÇô Data

(*) niepotrzebne skre┼Ťli─ç

Sprawd┼║ co u nas
[jr_instagram id="2"]
Pisali o nas
Serwis korzysta z plik├│w cookies w celu prawid┼éowego ┼Ťwiadczenia us┼éug, jak r├│wnie┼╝ w celach statystycznych oraz reklamowych. Wi─Öcej informacji w naszej polityce prywatno┼Ťci.

Tw├│j koszyk (0)

Masz kod zni┼╝kowy?

Kwota:
0.00