GEPETTO 2.0 ROZSZERZAMY ASORTYMENT ! DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ !

FAQ

MARKA I PRODUKTY

Sprawdź zakładkę O NAS, gdzie znajdziesz naszą historię i ludzi, kryjących się za marką Gepetto! Od 2013 roku tworzymy drwniane okulary przeciwsłoneczne, oprawy korekcyjne oraz zegarki. Wszystkie nasze produkty są zrobione w przeważającej mierze lub też całkowicie z naturalnego drewna w duchu zero waste. Naturalne produkty przyczyniają się do poprawy jakości środowiska, w którym żyjemy. Nosząc Gepetto cieszysz się życiem i pokazujesz innym, że mądre decyzje zakupowe mają znaczenie.

Skorzystaj z naszej aplikacji Gepetto Mirror i przymierz nasze okulary dzięki rozszerzonej rzeczywistości! Dodatkowo, dokładne wymiary znajdziesz w tabeli na karcie każdego z produktów. Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy, chętnie pomożemy dobrać odpowiedni model. Skontaktuj się z nami pisząc email lub telefonując.

Oczywiście! Każda kolekcja pod marką Gepetto tworzona jest przez zespół profesjonalistów i absolwentów Akademii Sztuk Pięknych, którzy znają swoje projekty od podszewki. Wystarczy napisać do nas pod adres dostępny na podstronie Kontakt.

Oznacza to, że dany produkt został własnie wyprzedany i wkrótce jego stan magazynowy zostanie uzupełniony. Zwykle trwa to nie dłużej niż kilka dni roboczych, jednak niektóre egzemplarze są mocno limitowane. O nowościach i restockach informujemy na bieżąco na naszych kanałach społecznościowych.
ZAMÓWIENIA

Niekiedy automatyczne emaile z naszego sklepu internetowego wpadają do folderu SPAM, rekomendujemy zatem dokładne sprawdzenie skrzynki odbiorczej do godziny od momentu złożenia zamówienia.

Jeśli chcesz zmienić produkty, które zostały zamówione i opłacone w swoim zamówieniu musisz to zrobić natychmiast, kontaktując się z nami telefonicznie lub emailowo. Warunkiem podmiany produktów jest ich jednakowa cena i dostępność na magazynie. W przypadku zamówień z realizacją tego samego dnia roboczego zmiana produktów w zamówieniu nie jest możliwa, gdyż opłacone zamówienie jest od razu przekazywane do pakowania.

Czas oczekiwania może być różny w zależności od wybranego produktu. Informację o czasie realizacji znajdziesz na karcie danego produktu. przy produkcie dodanym do koszyka oraz w potwierdzeniu zamówienia wysłanym na Twój adres mailowy.
PŁATNOŚCI

Rekomendujemy opłacenie zamówienia szybkim przelewem online, dzięki czemu jest ono przetwarzane na magazynie bez opóźnień. Możesz zapłacić też klasycznym przelewem bankowym (oczekiwanie na księgowanie do 3 dni roboczych). Za naprawy serwisowe płatność odbywa się za pobraniem u kuriera.

W przypadku utracenia połączenia z Internetem lub błędu transakcyjnego, skutkującego przerwaniem dokonywania płatności online za zamówienie, prosimy o skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta, który prześle linka umożliwiającego dokończenie płatności przez PayU lub pomoże w dokonaniu płatności metodą tradycyjną. Na naszej stronie znajdziesz też dane do przelewu tradycyjnego – w tytule przelewu podaj po prostu numer zamówienia.

W przypadku zakupów online dowodem zakupu jest potwierdzenie realizacji zamówienia i faktura imienna / faktura na firmę, otrzymane drogą elektroniczną na wskazany w formularzu zamówienia adres emial. Jeśli faktura nie dotarła na Twoją skrzynkę mailową, skontaktuj się z nami mailowo pod adres wskazany na podstronie Kontakt.
ZWROTY I REKLAMACJE

Zgodnie z dyrektywą unijną, masz 14 dni na zwrot towaru od dnia odebrania paczki. Prosimy o dokonanie zwrotu paczki wraz z formularzem zwrotu. Adres do wysyłki oraz formularz znajdziesz na podstronie Zwrot, wymiana, reklamacja.

W przypadku odebrania uszkodzonego towaru prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego i odsyłanie go wraz z paczką na adres podany na podstronie Zwrot, wymiana, reklamacja.

Zawsze przysługuje 14dniowy okres na zwrot towaru zakupionego przez Internet, liczony od dnia otrzymania paczki z towarem. Aby poprawnie dokonać zwrotu, postępuj zgodnie z krokami opisanymi na stronie Zwrot, wymiana, reklamacja.
Serwis naprawczy

Jeżeli twoje okulary Gepetto uległy uszkodzeniu, które nie kwalifikuje się do zgłoszenia reklamacyjnego możesz skorzystać z usług odpłatnej naprawy serwisowej. Postępuj zgodnie z informacjami z zakładki Serwis Naprawczy.
Sprawdź co u nas
Pisali o nas

Twój koszyk (0)

Do darmowej dostawy brakuje 0 PLN

Masz kod zniżkowy?

Kwota:
0.00 
Przejdź do kasy