25% OFF na wszystkie okulary korekcyjne & do komputera!

FAQ

MARKA I PRODUKTY

Sprawdź zakładkę O NAS, gdzie znajdziesz naszą historię i ludzi, kryjących się za marką Gepetto! Od 2013 roku tworzymy drwniane okulary przeciwsłoneczne, oprawy korekcyjne oraz zegarki. Wszystkie nasze produkty są zrobione w przeważającej mierze lub też całkowicie z naturalnego drewna w duchu zero waste. Naturalne produkty przyczyniają się do poprawy jakości środowiska, w którym żyjemy. Nosząc Gepetto cieszysz się życiem i pokazujesz innym, że mądre decyzje zakupowe mają znaczenie.

Skorzystaj z naszej aplikacji Gepetto Mirror i przymierz nasze okulary dzięki rozszerzonej rzeczywistości! Dodatkowo, dokładne wymiary znajdziesz w tabeli na karcie każdego z produktów. Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy, chętnie pomożemy dobrać odpowiedni model. Skontaktuj się z nami pisząc email lub telefonując.

Oczywiście! Każda kolekcja pod marką Gepetto tworzona jest przez zespół profesjonalistów i absolwentów Akademii Sztuk Pięknych, którzy znają swoje projekty od podszewki. Wystarczy napisać do nas pod adres dostępny na podstronie Kontakt.

Oznacza to, że dany produkt został własnie wyprzedany i wkrótce jego stan magazynowy zostanie uzupełniony. Zwykle trwa to nie dłużej niż kilka dni roboczych, jednak niektóre egzemplarze są mocno limitowane. O nowościach i restockach informujemy na bieżąco na naszych kanałach społecznościowych.
ZAMÓWIENIA

Niekiedy automatyczne emaile z naszego sklepu internetowego wpadają do folderu SPAM, rekomendujemy zatem dokładne sprawdzenie skrzynki odbiorczej do godziny od momentu złożenia zamówienia.

Jeśli chcesz zmienić produkty, które zostały zamówione i opłacone w swoim zamówieniu musisz to zrobić natychmiast, kontaktując się z nami telefonicznie lub emailowo. Warunkiem podmiany produktów jest ich jednakowa cena i dostępność na magazynie. W przypadku zamówień z realizacją tego samego dnia roboczego zmiana produktów w zamówieniu nie jest możliwa, gdyż opłacone zamówienie jest od razu przekazywane do pakowania.

Czas oczekiwania może być różny w zależności od wybranego produktu. Informację o czasie realizacji znajdziesz na karcie danego produktu. przy produkcie dodanym do koszyka oraz w potwierdzeniu zamówienia wysłanym na Twój adres mailowy.
PŁATNOŚCI

Możesz zapłacić szybkim przelewem PayU, za pobraniem lub ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ Z TWISTO PayU (płatność za 30 dni lub na raty!)

W przypadku utracenia połączenia z Internetem lub błędu transakcyjnego, skutkującego przerwaniem dokonywania płatności online za zamówienie, prosimy o skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta, który prześle linka umożliwiającego dokończenie płatności przez PayU lub pomoże w dokonaniu płatności metodą tradycyjną. Na naszej stronie znajdziesz też dane do przelewu tradycyjnego – w tytule przelewu podaj po prostu numer zamówienia.

W przypadku zakupów online dowodem zakupu jest potwierdzenie realizacji zamówienia i faktura imienna / faktura na firmę, otrzymane drogą elektroniczną na wskazany w formularzu zamówienia adres emial. Jeśli faktura nie dotarła na Twoją skrzynkę mailową, skontaktuj się z nami mailowo pod adres wskazany na podstronie Kontakt.
ZWROTY I REKLAMACJE

W Gepetto masz aż 30 dni na zwrot towaru (od dnia odebrania paczki). Prosimy o dokonanie zwrotu paczki wraz z formularzem zwrotu. Adres do wysyłki oraz formularz znajdziesz na podstronie Zwrot, wymiana, reklamacja.

W przypadku odebrania uszkodzonego towaru prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego i odsyłanie go wraz z paczką na adres podany na podstronie Zwrot, wymiana, reklamacja.

W Gepetto przysługuje aż 30 dniowy okres na zwrot towaru zakupionego przez Internet, liczony od dnia otrzymania paczki z towarem. Aby poprawnie dokonać zwrotu, postępuj zgodnie z krokami opisanymi na stronie Zwrot, wymiana, reklamacja.
Pisali o nas
Serwis korzysta z plików cookies w celu prawidłowego świadczenia usług, jak również w celach statystycznych oraz reklamowych. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Twój koszyk (0)

Masz kod zniżkowy?

Kwota:
0.00